لیکرز اضافه کردن Lebron متحد J. R. Smith برای اورلاندو قهرمانی فشار

J. R. Smith اتحاد پیوست LeBron James و لس آنجلس لیکرز برای قهرمانی خود را فشار. لیکرز اعلام کرد خود را مد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

J. R. Smith اتحاد پیوست LeBron James و لس آنجلس لیکرز برای قهرمانی خود را فشار.

لیکرز اعلام کرد خود را مدتها در انتظارش امضای اسمیت به عنوان یک جایگزین بازیکن روز شنبه اولین روز مجاز و تحت قوانین NBA در تابستان راه اندازی مجدد.

اسمیت لیکرز' فهرست جایگزینی برای Avery Bradley که ذکر دلایل خانوادگی هفته گذشته خود تصمیم به پایان فصل با تیم خود را در اورلاندو در میان coronavirus بیماری همه گیر.

Smith, 34, تا به بازی در NBA پس از نوامبر 2018 اما 2013 ششم سال است دیرین اعتماد هم تیمی جیمز. در طول چهار سال همراه با کلیولند کاوالیرز آنها موفق به کسب یک عنوان در سال 2016 و به مدت چهار روز متوالی NBA Finals.

سر مربی Frank Vogel همچنین گفت لیکرز باقی می ماند "امیدوار و خوشبین" است که مرکز دوایت هاوارد خواهد شد و با این تیم در اورلاندو است. هوارد است که به فکر رفاه خود را 6 ساله پسر که مادرش درگذشت این سال است.

• هوستون Thabo Sefolosha گزارش شده است که امید بستن به خارج از NBA راه اندازی مجدد در اورلاندو است. Sefolosha, 36, یک 14-سال NBA کهنه که بازی های برگزار شده است برای یوتا, آتلانتا, Oklahoma شهرستان و شیکاگو است.

• ساکرامنتو سر مربی لوقا والتون می گوید به جلو جباری پارکر پاک شده است به پایان خود انزوا پس از تست مثبت برای coronavirus. مرکز الکس لن و گارد دوستان Hield که آزمایش مثبت هستند "انجام می دهند خیلی بهتر است."

در جای دیگر

کاردینالز بازی

در میدان رویاها

سنت لوئیس کاردینالز را جایگزین نیویورک یانکیز به عنوان حریف برای Chicago White Sox در زمینه رویاهای بازی Aug. 13 در Dyersville, Iowa.

برنامه تغییر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید به معنای White Sox دیگر بازی یانکی ها در این فصل است.

NFL: The Green Bay Packers گفت: آنها را امضا کرده اند ایالتی یوتا کارفرمایی اردن عشق و کالج بوستون در حال اجرا پشت A. J. دیلون خود را بالا دو پیش نویس میدارد.

کالج فوتبال: یوتا دفاعی هماهنگ کننده مورگان Scalley باقی خواهد ماند در کارکنان خواهد شد اما قطع پرداخت و باید تحت آموزش تنوع بعد از اینکه به حالت تعلیق برای استفاده از نژادی لکه دار کردن در یک 2013 متن پیام.

یوتا گفت: Scalley خواهد شد شرکت در تنوع و شمول آموزش و پرورش و حقوق و دستمزد خود را کاهش از 1.1 میلیون دلار به $525,000.

فوتبال: با لستر و چلسی هر دو از دست دادن مسابقه برای بزرگسالان در نقاط گرم در لیگ برتر.

لستر یک بار نگاه خاصی از بازگشت به لیگ برتر است اما در حال حاضر winless در چهار بازی بعد از 2-1 از دست دادن به اورتون. فقط چلسی 3-2 دست دادن در غرب هم نگه داشته لستر در مقام سوم توسط یک نقطه است.

منچستر یونایتد و ولورهمپتون تنها دو امتیاز پشت سر چلسی با شش بازی باقی مانده است. چهار تیم برتر واجد شرایط برای لیگ برتر ایران; لیگ برتر قهرمان لیورپول و دوم-محل منچستر سیتی را مسجل نقاط.

• * * * در NWSL چالش فنجان در Herriman پورتلند و شیکاگو, بازی های برگزار شده برای قرعه کشی گل.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن