زنده: فرانسه و آلمان پیشنهاد €500 میلیارد اتحادیه اروپا بازیابی صندوق

صادر شده در: 18/05/2020 - 16:30تغییر یافته: 18/05/2020 - 16:30 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آنگلا مرک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در حال حاضر یک طرح مشترک به خار اتحادیه اروپا بازیابی از coronavirus بحران در روز دوشنبه پس از هفته ها بحث بر سر نحوه استقرار میلیارد یورو مورد نیاز برای پایان دادن به درد رکود است. خود را دنبال کنفرانس مطبوعاتی زندگی در 5 بعد از ظهر به وقت پاریس (GMT+2).

تبلیغات

پاکسازی و مرکل خواستار ایجاد 500 میلیارد یورو ($543 میلیارد دلار) بازیابی صندوق قادر به ارائه کمک های مالی به کشورها و مناطق سخت ترین ضربه از coronavirus بحران است.

رهبران فرانسه و آلمان نیز گفت: آنها پیشنهاد به اجازه کمیسیون اروپا به قرض گرفتن پول در بازارهای مالی در اتحادیه اروپا نام در حالی که در همان زمان احترام به معاهدات اتحادیه اروپا.

اروپا است که فقط شروع به ظهور از مستندات قرار داده و در محل به سرعت گسترش coronavirus که گرفته شده یک نیش اقتصاد ملی است. اما اختلافات در میان اعضای اتحادیه اروپا در مورد چگونه به سادگی یک پاسخ کلی را مختل جامع اقدام تا کنون.

بازیابی بحث دوباره در معرض بلوک تقسیم بین کشورهای شمالی leery از انفجار کسری بودجه و آمار جنوبی کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا که از جان گذشته برای هزینه های بیشتر.

اقتصاد منطقه یورو به طور کلی پیش بینی به قرارداد عظیم 7.7 درصد در این سال, اما این آسیب می تواند بدتر در ایتالیا و یونان که می تواند اقتصاد خود را کوچک نزدیک به 10 درصد باعث آبشار از ورشکستگی و زیان کار است.

اروپا منابع به خبرگزاری فرانسه گفت در هفته گذشته این کمیسیون را غیر روحانی کردن طرح خود را نسبت به پایان ماه مه به امید آشتی مخالفت با اهداف تامین مالی قدرت شلیک – و اثبات همبستگی اروپایی – بدون دادن دولت یک چک سفید که در معرض تمام بلوک به خمیازه کسری بودجه.

رییس کمیسیون Ursula Von der Leyen داده نشده است یک رقم مشخص است اما گفت که این طرح می تواند مربوط به اتحادیه اروپا به طور منظم بودجه و بودجه در این کمیسیون استقراض در بازارهای مالی است.

با کلیک بر روی پلیر بالا به تماشای کنفرانس زنده.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن