کالج های محلی نگاه به اجاره خالی اتاق های هتل به فضا از دانش آموزان این پاییز; بوستون نه درگیر در دولت کالج re-opening برنامه ریزی

دانشگاه می گوید که امیدوار است به بیش از کل Midtown هتل و اجاره طبقه در Westin Copley محل به عنوان خوابگاه پس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

دانشگاه می گوید که امیدوار است به بیش از کل Midtown هتل و اجاره طبقه در Westin Copley محل به عنوان خوابگاه پس از حذف در دانشگاه سه برابر و مشابه فضاها و صرفنظر 500 پردیس به اتاق قرنطینه هر دانش آموزانی که قرارداد Covid-19.

به طور جداگانه مدیر اجرایی بوستون بهداشت عمومی کمیسیون گفت: نمایندگان شهرستان امروز که او با کارکنان خود شده اند و در همه درگیر در دولت تلاش به آمده تا با دستورالعمل برای حصول اطمینان از ایمنی دانش آموزان و کارکنان وقتی دانشگاه دوباره باز این پاییز حتی اگر بوستون به طور معمول می شود خانه را به برخی از 138,000 دانشجویان هر سقوط.

در یک جلسه در کالج Covid-19 برنامه ای برای سقوط یک BPDA برنامه ریز گفت که در روز دوشنبه BPDA پرده یک فرایند رسمی برای شمال شرقی و دیگر بوستون کالج ها به درخواست برای استفاده از اتاق های هتل ها و بلوک های بزرگی از آپارتمان ها به خانه دانش آموزان است.

برنامه ریز Nupoor Monani گفت: شهرستان نمایندگان که مدارس باید به جزئیات خود را Covid-19 مهار استراتژی برای واحدهای جدید و در بسیاری از موارد ممکن است مجبور به رفتن را از طریق یک-روند جلسه به بحث در مورد برنامه های با همسایگان.

Monani گفت: این معاملات می تواند یک پیروزی برای هر دو دانشگاه که نیاز به پیدا کردن فضای اضافی برای دانش آموزان و هتل ها که دیده می شود کسب و کار خود را به سقوط. او تخمین زده است که مسکن 1,000 دانشجویان در هتل ها را به ایجاد برخی از 100 هتل مشاغل و تزریق برخی از $12.5 میلیون دلار به اقتصاد محلی.

شمال شرقی مقامات گفته نمایندگان است که اگر چه دانش آموزان هنوز در حال ساخت مسکن خود را انتخاب برای پاییز و که ممکن است بسیاری از را انتخاب کنید به ماندن در خانه و کلاس های از راه دور آنها به دنبال در مسکن حدود 1,000 اضافی دانشجویان پردیس در هر دو Back Bay هتل ها و مجتمع های آپارتمانی که در آن در حال حاضر "استاد و اجاره" ترتیبات.

در Westin شرقی امیدوار به اجاره کل طبقه و سعی کنید برای به حداقل رساندن هر گونه اختلاط بین دانش آموزان و دیگر مهمانان هتل.

در ضمن BPHC مدیر اجرایی ریتا نیوس می گوید او انتظار دارد که دولت به انتشار دستورالعمل آن "به زودی" و این که او و کارکنان خواهد شد و سپس از نزدیک با کالج های محلی برای اطمینان از آنها به دنبال. برخی از نمایندگان ابراز تعجب در این است.

عضو شورای لیدیا ادواردز (شمالی پایان Charlestown شرق بوستون) گفت: او به خصوص در مورد دانش آموزان از آمدن به اینجا از آمریکا با رهبران که باور نمی کنم در علم - او ذکر فلوریدا و تگزاس در خاص - و که ممکن است به اشتراک گذاری Bostonians' تلاش برای پوشیدن ماسک.

شمال شرقی مقامات گفت که همه دانش آموزانی که تصمیم به آمدن به بوستون مورد نیاز خواهد بود را به یک Covid-19 آزمون در هنگام ورود خود را در دانشگاه و سپس آزمون به طور منظم و برای پر کردن روزانه Covid-19 علامت فرم.

این دانشکده در حال ساخت خود را آزمایش آزمایشگاه قادر به پردازش از 2500 به 5000 نمونه در روز خواهد شد و با استفاده از یک آزمایش است که کمتر تهاجمی از طولانی پروب به طور معمول مورد استفاده در تست سایت در بوستون, معاون رئیس جمهور سابق و عضو شورای شهر جان توبین گفت. مدرسه نیز راه اندازی خود را تماس با ما-سیستم ردیابی به اطمینان حاصل شود که افرادی که در تماس با هر کسی که تست مثبت خود را قرنطینه. دانش آموزان نیز خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک در تمام زمانی که در اتاق خود و اجازه داده نخواهد شد برای سرگرم کردن بازدید کنندگان و مقامات و افزود: در فضاهای عمومی مانند سالن های غذاخوری هستند که دوباره طراحی شده برای کمک به اطمینان حاصل شود فاصله بین افرادی که به آنها مراجعه کنید.

عضو شورای Kenzie Bok, که نشان دهنده, در میان مناطق دیگر دانش آموز سنگین ماموریت تپه و Fenway محلات گفت: او به ویژه نگران تعداد زیادی از دانشجویان که پشت سر هم به بوستون آمده روز کارگر.

"یکی از لحظات بزرگترین خطر برای شهر سلامت عمومی عاقلانه است که لحظه ای از هجوم" او گفت:. Bok که هنوز هم تدریس پاره وقت در دانشگاه هاروارد گفت که دانشگاه به طور سنتی بسیار خوب در ramping تا در انجام مقدار زیادی از هر چیزی جدید در آغاز سال تحصیلی.

او افزود: او همچنین در مورد دانش آموزانی که انتخاب کردن از خوابگاه یا دانشکده-نظارت اتاق های هتل و به جای آن به دنبال اتاق خصوصی در واحدهای سراسر بسیاری از ماموریت تپه.

توبین و دیگر شمال شرقی مقامات گفته است: "جلسه روزانه برای ماه ها در حال حاضر به آماده شدن برای پاییز و دانشجویان در دانشگاه-ارائه مسکن خواهد بود موضوع را به همان تست.

پس از نیوس گفت بوستون عمومی-مقامات بهداشتی شده اند درگیر در هر برنامه ریزی رسمی برای نظارت بر بازگشایی دانشگاه, عضو شورای میشل وو (بزرگ) ابراز تعجب.

"این بسیار نا امید کننده به گوش ما نمی باید یک صندلی در میز" با توجه به برجسته از کالج ها در بوستون - نه فقط همه دانش آموزان اما برخی 35,000 کارکنان -- او گفت. "ما خانه به دانشگاه ها که در حال رفتن به مجبور به مقابله با عواقب" از هر مدرسه به عهده شیوع است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن