نگاهی به افزایش مقاومت فرانسه

صادر شده در: 12/06/2020 - 18:19Modified: 12/06/2020 - 18:19 این هفته ما را در تردید گام از شارل دوگل به ما ع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

این هفته ما را در تردید گام از شارل دوگل به ما علامت 80 سال پس از او در ژوئن 18 درخواست تجدید نظر به مردم فرانسه برای پیوستن به رایگان نیروهای فرانسوی علیه اشغال نازی ها. البته آن را در واقع از لندن در بی بی سی امواج رادیو و تلویزیون است که به طور کلی راه اندازی شد تماس خود را به عمل فقط چهار روز پس از پیروزی سربازان آلمانی رژه پایین پاریس شانزه لیزه. اما در حالی که تاریخ برای همیشه ریشه دوانده در فرانسه در حافظه جمعی, حقیقت این است که آن را نمی بلافاصله بازی را به عنوان امیدوار بود.

تبلیغات

در کنار عمومی, خود ارضایی, متحد وینستون چرچیل به او و ارتش شورشی از داوطلبان پناهندگی. و در حالی که تنها تعداد انگشت شماری از مردم در واقع از آن ساخته شده در سراسر کانال در پاسخ فوری به آن سرنوشت ساز تجدید نظر در میان کسانی که بودند همه سالم مردان کوچک برتون جزیره Sein. در شناخت جامعه اهدا شد معتبر مقاومت مدال. ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این مسیریاب رایگان فرانسه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقاومت مدال به این پیشگامان از مقاومت و اهمیت چنین معتبر ستایش ما شما را به موزه منظور از آزادی در Invalides به دیدار تاریخی و موزه متصدی ولادیمیر Trouplin.

و جنبش مقاومت همچنین رفت و کاملا به معنای واقعی کلمه زیرزمینی در هفته های پایانی مبارزه با برخی از بیست متر زیر پاریس. متصدی سیلوی Zaidman بیشتر به ما می گوید.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن