پاکسازی نام ژان کستکس به عنوان نخست وزیر جدید فرانسه

صادر شده در: 03/07/2020 - 13:24Modified: 03/07/2020 - 13:24 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در روز جمعه به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در روز جمعه به نام ژان کستکس که هماهنگ فرانسه ویروس بازگشایی استراتژی به عنوان کشور نخست وزیر جدید.

تبلیغات

نسبتا پایین-مشخصات کستکس جایگزین ادوارد Philippe که استعفا دادند. پاکسازی است که تقسیمات جدید دولت به تمرکز بر روی راه اندازی مجدد اقتصاد پس از ماه از مستند.

کستکس, 55, یک حرفه ای بنده کار کرده است که با چند دولت. فرانسه تدریجی بازگشایی طرح دیده شده است به طور کلی به عنوان موفق تا کنون.

بسیاری از اعضای دولت انتظار می رود به جای در زدن.

در مصاحبه ای با توجه به چندین روزنامه های محلی در پنج شنبه, پاکسازی, گفت: او به دنبال یک "مسیر جدید" برای بازسازی این کشور برای دو سال باقی مانده از مدت خود را.

ستایش او فیلیپ را "کار برجسته" در سه سال گذشته است.

"من نیاز به انتخاب به رهبری (کشور) مسیر پایین," او گفت:.

تجدید سازمان می آید روز پس از سبز موج جاروب بیش فرانسه در انتخابات محلی است. پاکسازی دیدم جوان خود را میانه رو حزب شکست خورده در فرانسه بزرگترین شهرستانها و عدم گیاهی محلی ریشه در سراسر کشور است.

این برنامه ریزی شده بود و حتی قبل از روز رای گیری به عنوان پاکسازی دولت در مواجهه با موانع و نقد قبل و در طول این ویروس در بحران است.

به عنوان همه گیر شد و اوج این کشور در ماه مارس و آوریل مقامات تحت آتش برای عدم ماسک آزمایش و تجهیزات پزشکی.

قبل از آن, پاکسازی طرفدار سیاست های کسب و کار به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان طرفدار ثروتمند شده بود مانع زرد جلیقه اقتصادی جنبش در برابر درک بی عدالتی اجتماعی. این زمستان هفته از اعتصاب و تظاهرات خیابانی علیه یک برنامه ریزی بازنشستگی تعمیرات اساسی مختل کشور است.

علاوه بر این پاکسازی در تلاش برای افزایش ایجاد شغل شده اند جاروب دور توسط عواقب اقتصادی و اجتماعی کشور را مستند.

دولت با صدور 460 میلیارد یورو اضطراری بسته از طریق دولت تامین می شود جزئی فعالیت طرح کاهش مالیات و دیگر کمک های مالی برای کسب و کار و پاکسازی نیاز به انطباق با سیاست های خود به فرانسه انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن 11 ٪ در این سال است.

این که نرخ بیکاری از 9.2 درصد در آغاز پاکسازی مدت در سال 2017 به 7.6% در اوایل این سال به پایین ترین سطح خود از سال 2008 -- در حال حاضر انتظار می رود افزایش به طور پیوسته.

"اولویت اول ما خواهد بود برای بازسازی اقتصاد است که قوی زیست محیطی مستقل و متحد" پاکسازی گفت: در یک کنفرانس آدرس به ملت در ژوئن 14.

او با رد هر گونه مالیات افزایش یابد و به جای آن گفت: "کار و تولید بیشتر" است و پاسخ میان ورشکستگی و اخراج های ناشی از بحران است.

او با تاکید بر ایجاد مشاغل جدید با آب و هوا-گرا از جمله سیاست های نوسازی ساختمان های قدیمی و سبزتر حمل و نقل و صنایع.

فیلیپ 49 انتظار می رود برای تبدیل شدن به شهردار زادگاه خود از لو هاور در غرب فرانسه پس از او موفق به کسب یک پیروزی بزرگ در روز یکشنبه رای گیری.

یک محافظه کار عضو سابق آمریکا حزب او پیوست پاکسازی دولت در مارس 2017.

او تا به حال دیده محبوبیت خود را به شدت افزایش می دهد در هفته های اخیر با توجه به نظرسنجی موسسه نشان می دهد که بسیاری از فرانسوی ها در نظر او انجام یک کار خوب در به تدریج کاهش ویروس های مربوط به محدودیت های اعمال شده در کشور و اجرای اضطراری بسته به حمایت از اقتصاد فرانسه.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن