پاریس مجسمه ای از ولتر و استعماری دوران به طور کلی پخش با رنگ قرمز

صادر شده در: 22/06/2020 - 11:20Modified: 22/06/2020 - 11:20 دو پاریس مجسمه های مربوط به فرانسه را در دوران ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

دو پاریس مجسمه های مربوط به فرانسه را در دوران استعمار بودند تحت پوشش در رنگ قرمز در روز دوشنبه میان جهانی تماس به خراب کردن بناهای یادبود ارقام با لینک کلیک کنید برای برده داری و یا استعمار.

تبلیغات

یکی از مجسمه های خیس و قرمز بود از ولتر پیشرو متفکر و نویسنده فرانسوی عصر روشنگری اما بدهکار که بخشی از ثروت خود را به استعمار دوران تجارت است.

از دیگر افتخارات هوبرت Lyautey عمومی و استعمار مدیر که خدمت در مراکش و الجزایر و ماداگاسکار و هندوچین زمانی که آنها زیر فرانسه کنترل و بعد از آن بود که فرانسه و عربستان در طول جنگ جهانی اول

هر دو مجسمه های واقع در نزدیکی طلا گنبد Invalides بنای تاریخی که خانه های ناپلئون آرامگاه.

دو دیگر, فرانسوی, بناهای تاریخی مورد هدف قرار گرفتند بیش از آخر هفته از جمله در شمال شهر لیل که در آن کلمات "coloniser" و "قاتل" شد و نقاشی بر روی پایه ستون از یک مجسمه لویی Faidherbe یک قرن 19 به طور کلی و فرماندار سابق سنگال.

اقدامات آمده در حال رشد در میان خواسته های ضد نژاد پرستی فعالان در کشورهای مختلف به خراب کردن بناهای تاریخی که افتخار برجسته و چهره های تاریخی که نقش مهمی در تجارت برده و یا استعمار در پی تظاهرات جهانی برانگیخته توسط مارس 25 مرگ جورج فلوید در ایالات متحده است.

جنبش جهانی الهام گرفته از فرانسه بزرگترین ضد نژادپرستی تظاهرات در دهه, و احیا بحث در مورد این کشور استعماری میراث و نقش آن در تجارت برده.

> > "سیاه و چنین رفتار شود': فرانسه ضد نژادپرستی تظاهرات در معرض اسطوره colour-blind جمهوری

لمس کردن در مورد این موضوع طی یک سخنرانی تلویزیونی نشانی در ژوئن 14, رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: در مبارزه با نژادپرستی نباید منجر به "نفرت" دوباره نوشتن تاریخ است.

"من خواهد شد بسیار روشن امشب هموطنان: جمهوری نخواهد پاک کردن هر نام از تاریخ آن است. آن را فراموش کرده ام هیچ کدام از آن آثار و آن را نمی خواهد به پایین کشیدن مجسمه," او گفت:.

"ما باید در تمام تاریخ ما با هم" از جمله روابط با آفریقا با هدف "حقیقت" به جای "انکار که ما", پاکسازی اضافه شده است.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب