پاکسازی: با پوشیدن ماسک 'محصور در فضاهای عمومی' برای تبدیل شدن اجباری در فرانسه

صادر شده در: 14/07/2020 - 15:46بروز رسانی: 14/07/2020 - 15:47 فرانسه در چند هفته آینده آن را اجباری برای مرد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه در چند هفته آینده آن را اجباری برای مردم به پوشیدن ماسک در مغازه ها و دیگر محصور فضاهای عمومی برای جلوگیری از تجدید حیات از COVID-19 شیوع رئیس امانوئل پاکسازی گفت: در روز سه شنبه.

تبلیغات

این ویروس که به کشته شدن بیش از 30000 نفر در فرانسه شده است و در حال کاهش است اما پاکسازی گفت: آن پخش شد دوباره در برخی از مکان ها به فرانسه باز می شود تا سواحل کافه ها و رستوران ها پس از دو ماه مستند.

"ما برخی از نشانه های آن است که آینده را کمی" پاکسازی گفت: در مصاحبه با رسانههای فرانسوی. "با آن مواجه است که ما باید پیش بینی و آماده سازی.

"من می خواهم ما را در چند هفته آینده به ماسک اجباری محصور در مکان های عمومی.

"من از شهروندان به پوشیدن ماسک به عنوان آنجا که ممکن است زمانی که آنها در خارج و به ویژه هنگامی که آنها در یک فضای محصور," پاکسازی گفت.

تا به حال فرانسه مورد نیاز مردم به پوشیدن پوشش صورت در حمل و نقل عمومی و در فضاهای عمومی که در آن اجتماعی فاصله است نه موظف به پوشیدن ماسک در مغازه ها.

پاکسازی زبان در روز باستیل روز تعطیلات ملی نیز گفت: او می خواست COVID-19 تست در دسترس برای همه بدون نیاز به مراجعه کننده توسط پزشک.

بزرگترین چالش فرانسه رو در شش ماه آینده شد و انتظار می رود موج افزایش بیکاری به عنوان شرکت های برخورد با این بیماری همه گیر اخراج کارگران, او گفت:.

او همچنین گفت که او کار خود را با دولت برای کاهش تاثیر به خصوص در افراد جوان و در حال ظهور به نیروی کار در تابستان امسال پس از پایان مطالعات خود را.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن