Marshawn Lynch یک سوال برای افسران پلیس در اوکلند تظاهرات

اظهارات اوکلند در حال اجرا پشت Marshawn Lynch به نظر می رسد در طول نیمه اول یک بازی فوتبال NFL د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

در یک ویدیو ارسال به Facebook سابق اظهارات اوکلند در حال اجرا پشت Marshawn Lynch انتقاد اوکلند پلیس برای گزارش اسپری گاز اشک آور به معترضان جمع شده بودند در نزدیکی خود Beast Mode فروشگاه در مرکز شهر اوکلند در شب دوشنبه.

"در پایان روز, من درک و احترام شما کار کردم اما من یک سوال برای 5-0," لینچ گفت. "در صورتی که مامانت خود همسر و دختر خود را به پسر شما است که شما هنوز هم تیراندازی که s—?"

روز دوشنبه حدود 15,000 جمع معترضان در اوکلند دبیرستان های فنی — لینچ alma mater — و راهپیمایی در مرکز شهر در اعتراض به کشتار جورج فلوید در دست اجرای قانون هفته گذشته است. به عنوان اوکلند را 8 بعد از ظهر حکومت نظامی با نزدیک شدن درصد کمی از اصل گروهی از معترضان همچنان در خیابانها. پلیس گزارش اسپری گاز اشک آور و پرتاب فلش چتری به جمعیت; پس از حکومت نظامی گذشت 80 معترضان گرد شده بودند و دستگیر شدند.

اوکلند: رزمندگان' استفان کاری کلی تامپسون عایشه کاری پیوستن به اوکلند تظاهرات در اطراف دریاچه مریت

در این ویدئو لینچ اول ستایش تظاهرات مسالمت آمیز انجام شده از اوکلند Tech اما بعد bemoans رفتار پلیس بعد از آن در شب است.

"شما f— آنها چه هستند شما واقعا برای ارائه (خانواده)?," لینچ می پرسد وی با اشاره به پیشنهاد فرضی. "من فقط یک سوال کردم."

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب