شهردار افتتاح 'Black Lives Matter پلازا" در DC با غول زرد نامه

صادر شده در: 06/06/2020 - 12:20Modified: 06/06/2020 - 12:20 Washington DC شهردار موریل Bowser خود اعلام کرد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

Washington DC شهردار موریل Bowser خود اعلام کرد بخشی از یک خیابان اجرا می شود که در نزدیکی کاخ سفید "Black Lives Matter پلازا" در روز جمعه افتتاح جدید پلازا با غول زرد نامه ها و یک نام تجاری جدید خیابان-ثبت نام.

تبلیغات

شهر واشنگتن دربسته در محیط نزدیک به یک هفته از تظاهرات علیه خشونت پلیس جمعه نقاشی کلمات سیاه موضوع زندگی در رنگ زرد روشن حروف در خیابان منتهی به کاخ سفید بسیار قابل نمایش از دولت های محلی را در آغوش یک جنبش اعتراضی که قرار است آن را حتی بیشتر در تقابل با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

شهردار موریل Bowser خود گفت: این نقاشی توسط کارگران شهرستان و هنرمندان محلی است که شامل دو بلوک در نظر گرفته شده است برای ارسال یک پیام پشتیبانی و همبستگی خود را به آمریکایی ها خشمگین قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس.

این می آید به عنوان شهردار sparred با مغلوب ساختن پیشی جستن بر پاسخ به اعتراضات و به عنوان سی آماده شده برای تظاهرات در روز شنبه بود که انتظار می رود به آوردن ده ها هزار نفر از مردم را به شهر هنوز تحت coronavirus محدودیت.

"ما می دانیم چه خبر است در کشور ما. وجود دارد مقدار زیادی از خشم. وجود دارد بسیاری از بی اعتمادی از پلیس و دولت" شهردار گفت: در یک کنفرانس خبری. "وجود دارد افرادی که ولع مصرف برای شنیده و دیده می شود و به بشریت شناخته شده است. ما تا به حال این فرصت را به ارسال این پیام با صدای بلند و روشن است و خیابان در شهر ما."

نامه ها و یک تصویر از این شهر پرچم کشش در سراسر عرض 16 خیابان به سمت شمال از میدان لافایت. نقاشی دیواری به پایان می رسد در نزدیکی سنت جان کلیسای اسقفی که در آن تهمت صحنه یک عکس-op در روز دوشنبه پس از مأموران ضد شورش شلیک گاز اشک آور و اتهام تظاهر کنندگان راه را برای رئیس جمهور و همراهان وی.

یک نشانه در حال حاضر مشخص است که بخش 16th, خیابان نزدیک کاخ سفید به عنوان "سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا."

جورج فلوید تا به حال یک قلب بزرگ', عموی خود می گوید فرانسه 24

Bowser خود را در مورد شکایت سنگین دست فدرال در پاسخ به اعتراضات و نامیده می شود برای حذف از خارج از کشور سرباز گارد ملی.

او می گوید تفاوت با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برجسته نیاز برای ناحیه کلمبیا به یک دولت و کنترل بیشتر بر امور آن است. آنها همچنین ممکن است منعکس کننده این واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن است به شدت منفور در منطقه که در آن هیلاری کلینتون برنده حدود 90 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

در حالی که پرداختن به نقاشی دیواری مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه حملات خود را در Bowser خود در توییتهایی جمعه.

"بی شهردار واشنگتن دی سی @MayorBowser که بودجه کاملا از کنترل خارج شده و به طور مداوم در حال بازگشت به ایالات متحده برای 'جزوه' در حال حاضر در مبارزه با گارد ملی که او را نجات داد از خجالت گذشته تعداد شب" او هنوز توییتی. "اگر او نمی درمان این مردان و زنان پس ما را در گروه های مختلف زنان و مردان!"

او شانه ای بالا انداخت انتقاد خود را. "شما می دانید که چیزی در مورد قابلمه و کتری" شهردار گفت: در یک کنفرانس خبری.

محلی فصل از زندگی ماده گفت: آن را پشتیبانی نمی کند نقاشی خیابان و در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در Bowser خود که آنها را به عنوان ناقص و حمایت از تلاش های خود را برای مبارزه با نقض حقوق بشر توسط پلیس.

"این نمایشی و حواس پرتی از فعال ضد سازماندهی به خواسته های ما برای کاهش بودجه پلیس و سرمایه گذاری در جامعه" گفت: آن را در توییتر.

سی مقامات دیرینه نارضایتی در برابر دولت فدرال است.

Bowser خود و سی شورا به مدت طولانی متنفر کنگره که حفظ حق تغییر و حتی معکوس هر شهر قانون است. آن کنگره نمی مغلوب ساختن پیشی جستن, است که هزینه, District of Columbia بیش از 700 میلیون دلار در بودجه فدرال در اوایل سال جاری توسط طبقه بندی آن به عنوان یک قلمرو به جای یک دولت در, اولین coronavirus امداد بسته است.

اما با مغلوب ساختن پیشی جستن در دفتر Bowser روابط با کاخ سفید به نظر می رسد به فرسایش به طور پیوسته در طول چند سال گذشته در نهایت در حال توسعه را به باز کردن نفرت و بیزاری عمومی بیش از حمل و نقل از زمان تظاهرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد Bowser خود و واشنگتن شهری اداره پلیس برای گرفتن یک نرم لمسی با معترضان. او هشدار داد پس از اولین شب از تظاهرات که سرویس مخفی آماده بود تا از بند باز کردن "خطرناک ترین سگ و شوم ترین سلاح های من تا کنون دیده اند" اگر معترضان به حال موفق به نقض حصار امنیتی در اطراف کاخ سفید است.

Bowser خود به نام مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات "ناخالص" و گفت: اشاره به حمله سگ conjures تا بدترین خاطرات ملت را در مبارزه با تبعیض نژادی است.

عمومی دشمنی را تشدید کرده و از آنجا با مغلوب ساختن پیشی جستن در اصل غاصب Bowser خود اقتدار با سفارش های متعدد سازمان های فدرال و کل 1,700-عضو سی گارد ملی مشروط به خیابان ها.

در روز پنج شنبه به عنوان اعتراض باقی مانده است, صلح آمیز, Bowser خود به پایان مقررات منع رفت و آمد اعمال شده پس از مردم آسیب دیده ساختمان ها و شکست را به کسب و کار بیش از آخر هفته و شنبه.

در روزهای اخیر هزاران نفر از تظاهرکنندگان راهپیمایی مسالمت آمیز بین کاخ سفید و کنگره و یادبود لینکلن. داوطلبان راه خود را از طریق عمدتا نقاب جمعیت ارائه spritzes از ضد عفونی کننده دست, رایگان, آب و تنقلات.

Metropolitan Police Department رئیس پیتر Newsham از این گفته شده بود هیچ دستگیری در روز پنج شنبه و جمعه مربوط به تظاهرات. Bowser خود گفت که او می گیرید شنبه صبح اگر آنها را برقراری مقررات منع رفت و آمد برای آخر هفته تظاهرات.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن