مهاجر نجات کشتی اقیانوس وایکینگ دستگیر و ایتالیا coastguard

صادر شده در: 23/07/2020 - 14:19 مهاجر نجات کشتی اقیانوس وایکینگ بازداشت شده بود روز چهارشنبه بیش از ویژگی ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

مهاجر نجات کشتی اقیانوس وایکینگ بازداشت شده بود روز چهارشنبه بیش از ویژگی های بی نظمی ایتالیا coastguard گفت: یک حرکت زیبا به عنوان "آزار و اذیت" توسط موسسه خیریه اجرا می شود که رگ.

تبلیغات

این کشتی بوده است اجازه پیاده در Sicilian پورت در جولای 7, با 180 مهاجران نجات پردازنده انتقال به یکی دیگر از قایق برای دو هفته coronavirus قرنطینه.

کسانی که دو هفته به پایان رسید در روز سه شنبه-اما روز بعد اقیانوس وایکینگ بود immobilised.

گارد ساحلی ایتالیا در بیانیه ای گفت که یک بازرسی نشان داده بود "چندین فنی و عملیاتی بی نظمی" و ایران در "بازداشت اداری" تا زمانی که اصلاح شد.

این نامشخص مشکلات "از طبیعت به احتمال زیاد به سازش نه تنها ایمنی کشتی و خدمه آن بلکه از مردم شده اند و می تواند بهبود پردازنده" به آن اضافه شده است.

این coastguard همچنین با اشاره به "نقض قوانین و مقررات در حفاظت از محیط زیست دریایی".

SOS Mediterranee که منشور اقیانوس وایکینگ منتشر خشمگین بیانیه ای در محکومیت "آشکار اداری آزار و اذیت مانور با هدف مانع ما کار نجات".

"بیش از سه ماه گذشته همان استدلال بیش از ایمنی شده است به طور سیستماتیک توسط مقامات ایتالیایی به بازداشت چهار NGO کشتی" فردریک Penard مدیر عملیات این سازمان در بیانیه ای گفت:.

"چرا نبود ایمنی بیشتر از یک نگرانی به دریایی مقامات که در اوایل این ماه در اقیانوس وایکینگ تا به حال به صبر و 11 ماه برای یک پورت اختصاص داده می شود?"

مهاجران -- عمدتا از بنگلادش و کشورهای شمال آفریقا و پاکستان -- برداشت شد در چهار جداگانه نجات در مدیترانه در ژوئن 25 و 30.

خود را disembarkment در ابتدا به عنوان یک تسکین پس از یک زمان چند روز در کشتی مشخص شده توسط مهاجران پریدن دریا اقدام به خودکشی و حملات خشونت است.

اقیانوس وایکینگ ها از سر گرفته شد عملیات نجات در 22 ژوئن پس از سه ماه توقف به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از 100 ، 000 مهاجران تلاش برای عبور از دریای مدیترانه در سال گذشته با بیش از 1 ، 200 مرگ در تلاش به گفته سازمان بین المللی مهاجرت ،

رسیدن تابستان و بیشتر شرایط مطلوب در دریا ممکن است منجر به افزایش در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه با امید ورود در اروپا است.

با توجه به ایتالیایی خبرگزاری ANSA و آداب و رسوم و مقامات نجات 90 مهاجران در سواحل جزیره Lampedusa در روز چهارشنبه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن