Back where we belong': پاریسی حمام افتاب گرفتن در نور خورشید به عنوان کافه بازگشایی پس از Covid-19 مستند

پایتخت فرانسه را گرامی کافه در نهایت باز خورشید خود را خیس تراس عمومی در روز سه شنبه پس از تقریبا سه ماه در م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

پایتخت فرانسه را گرامی کافه در نهایت باز خورشید خود را خیس تراس عمومی در روز سه شنبه پس از تقریبا سه ماه در مستند. اما با دقیق Covid-19 محدودیت هنوز هم در جای بسیاری از موسسات می گویند که آنها در حال باز کردن برای این بیانیه به جای کسب و کار.

تبلیغات

Achour Abdelguerfi کاهش تنها شکل پشت سر او چوب و سنگ مرمر بار در L'Entrepot را محبوب brasserie در دامنه Ménilmontant در شرق پاریس. یکی از نیاز به یک کمی قدم نزدیک تر به دیدن گسترده لبخند پنهان شدن پشت پلاستیکی گیر را پوشش می دهد که چهره خود را محافظ او را و مشتریان خود را از خطر Covid-19.

"این احساس کمی عجیب و غریب در نوار ایستاده بدون من معمول مشتریان" او می گوید: عامل قهوه ماشین که نشسته بیکار برای یازده هفته. "اما ما در حال باز کردن در گذشته است. آن را بزرگ برای دیدن آنها بر روی تراس."

L'Entrepot خود را کلاسیک الجزایر-اجرای bistrot: دوستانه و کارآمد و با قیمت مناسب یک آهنربا برای اوایل کارگران و شب revelers به طور یکسان. مانند دیگر eateries در سراسر فرانسه آن را مجبور به تعطیل در اواسط ماه مارس زمانی که دولت دستور داد در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

که بان کی مون در نهایت برداشته شده است که از ژوئن 2, امکان, میله, کافه ها و رستوران ها در سراسر فرانسه برای بازگشایی شده است. اما کسانی که در منطقه پاریس — تعیین یک "منطقه نارنجی" که در آن ویروس هنوز هم شمار بیشتری تهدید — تنها می تواند مشتریان صندلی در فضای باز تراس فرض آنها یکی است.

Back in business: the Entrepot's bar and brasserie in the Ménilmontant area of eastern Paris.
پشت در کسب و کار: انبار نوار و brasserie در Ménilmontant منطقه شرق پاریس. © بنیامین Dodman, فرانسه 24

پیش از این مدتها در انتظار بازگشایی مجدد Abdelguerfi بود که عصبی به عنوان یک دانش آموز جوان در روز اول مدرسه. اما اضطراب به زودی تبخیر به عنوان چهره های آشنا از مشتریان محلی می رسند ،

"پس از همه آن زمان تحت مستند و با این ویروس هنوز هم در اطراف من می ترسم مردم را نشان می دهد نیست — اما همه آنها در اینجا," او می گوید. "در واقع در حال حاضر من نگران هستم که من نمی خواهد که مواد غذایی به اندازه کافی برای بسیاری!"

در این آلاینده تراس مشتریان به طور منظم Paule و ناتالی بهم زدن سرگرم کننده در کارکنان دست و پا چلفتی پشت بام ها در حالی که با بهره گیری از صبح زود قهوه در اولین اشعه های آفتاب. آنها به طور معمول ایستاده-at-the-counter نوع تعامل با روپوش و هر که propping تا نوار در حالی که اجمالی در محلی روزانه, Le Parisien. اما در حال حاضر یک نقطه در خورشید بیش از خوش آمدید.

"این احساس عجیب و غریب که در اینجا می گوید:" Paule به دنبال کمی بی دست و پا در او بیش از حد-صندلی راحت. "اما ما واقعا نمی توانید شکایت کنید: آن را آفتابی و ما به کجا تعلق داریم."

وجود دارد قطعا هیچ کمبود آفتاب در پاریس از اواخر. پایتخت فرانسه شده است پر برکت با رکورد 37 روز از "آفتاب فراوان" در بهار امسال با توجه به Météo فرانسهگرفتی رکورد قبلی از 28 روز مجموعه در سال 1976 و 2011.

به عنوان Abdelguerfi آن قرار می دهد: "ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که خورشید می درخشد."

'روح شهر'

در فرانسه پرجمعیت سرمایه کافه های bistros و brasseries مدت طولانی است که بخشی جدایی ناپذیر از زندگی یک فرمت از خانه اجازه می دهد مردم را به فرار از محدوده اغلب تنگ و آپارتمان. امداد رسانی است و از همه بیشتر قابل لمس پس از ماه حبس.

The iconic Café de Flore, one of the oldest and most celebrated coffeehouse in Paris.
یاد Café de Flore, یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین قهوه خانه در پاریس. © مارتین دفتر AFP

در سمت چپ از پاریس مورخ Laure Léveillé پیدا کرده است یک نقطه در کافه لو Mêlécasse در بوت-سیلور باو-aux-Cailles یک منطقه محبوب با دانش آموزان است. کافه ها شده اند یک خانه دوم برای همیشه از او نوشت: پایان نامه خود را برروی آن بکشید بین میله های زندان.

"به عنوان یک زن مجرد بدون فرزند پیدا کنم که کافه ها به ویژه مهم است برای من زندگی اجتماعی," او می گوید. "من می آیند به تنهایی و همیشه پیدا کردن کسی که من اینجا ملاقات کردم قبل از."

در روز Covid-19 بازگشت به کافه ها و رستوران ها است و نه فقط یک گرامی, عادت, اما یک عمل مدنی وظیفه بیش از حد. حداقل این است که چگونه پاریس مقامات آن قرار داده است.

برای همه آنها از وضعیت نمادین, فرانسوی, کافه ها در حال بسته شدن در droves. آنها کاهش یافته اند از 200000 نفر در سال 1960 به حدود 40,000 امروز نیمی از آنها در پاریس منطقه است. با توجه به آمار صنعت دو کافه بیرون رفتن از کسب و کار هر روز – نرخ هشدار دهنده است که به احتمال زیاد برای سرعت بخشیدن به پس از ماه از مستند و با یک رکود عمیق بلندی.

به راحتی وضعیت برای رستوران پاریس مقامات مجاز موسسات به گسترش تراس خود را فراتر از حد معمول منطقه تا سپتامبر است. این شهر همچنین قصد دارد به بستن خیابان ها در نقاط توریستی به طور موقت به آنها فضای اضافی از جمله یاد Marais منطقه و Montmartre.

A waitress wears a mask at the Café des Phares on place de la Bastille.
یک پیشخدمت زن می پوشد یک ماسک در کافه des Phares در place de la Bastille. © اریک Piermont AFP

به اطمینان حاصل شود که ساکنان محلی هنوز هم می تواند صلح و آرام و موسسات باید برای تحقق 10 نقطه چارتر نمایش داده شده در ویندوز خود را از جمله مقررات مربوط به اجازه عبور و مرور به تصویب آزادانه. این که پاریس 10 امتیاز شامل "تعهد به استفاده از (...) زیبا و دل انگیز مبلمان".

"ما مجبور به ایستادن در همبستگی با ما رستوران ها و بارها" شهردار Anne Hidalgo گفت: Le Parisien روز یکشنبه تاکید کرد که صدها نفر از مشاغل در معرض خطر هستند. "آنها روح شهر ما."

'نه برای پول'

قضاوت شنبه شواهد تماس بوده است توجه دور و گسترده.

در Palissade های مرسوم bistrot در Sainte-Marthe منطقه در نزدیکی محبوب کانال-Saint-Martin, صاحب حسین Leska مشغول خدمت قهوه برای بسیاری از غیر منتظره مشتریان نشان داد که تا دقیقه او شاتر.

"من برنامه ریزی برای باز فردا" او توضیح می دهد. "من تنها به گرفتن عکس از تراس به بررسی آن مطابق با شهرداری دستورالعمل اما تمام محله نشان داد. آن بوده است چنین انتظار طولانی مردم از جان گذشته برای کافی نت ها برای بازگشایی شده است."

مانند بسیاری دیگر از صاحبان کسب و کار Leska فکر نمی کند که او را به هر گونه پول در هفته های آینده نیست در حالی که Covid-19 محدودیت در محل هستند. با این حال بسیار او گسترش می یابد او تراس آن به سادگی نمی خواهد و خود را برای ده ها تن از جداول از دست داد داخل.

Palissade owner Marzena Leska holds a sign reading "Smoking and spitting are forbidden".
Palissade صاحب Marzena Leska دارای یک علامت مطلب "سیگار و تف ممنوع". © بنیامین Dodman, فرانسه 24

مورا چلبی اجرا می شود که یک پیتزا فروشی در Jourdain منطقه در شمال شرق پاریس می گوید او باز است "نه برای پول بلکه فقط به نگه داشتن همه چیز در رفتن".

"این خوب است که شهرداری ما را در اتاق کمی بیشتر در پیاده رو, من می توانم اضافه کردن اضافی پنج جدول که راه" چلبی می گوید. "اما من هنوز هم از دست دادن سی و جداول در داخل وجود دارد به هیچ وجه این سودآور خواهد بود."

برای صاحب Il Posto از هفته های آینده خواهد شد در درجه اول در مورد برقراری مجدد ارتباط با مشتریان و محله.

"این مهم بود برای من ایتالیایی کارکنان به بازگشایی شده است. آنها بوده ام به شدت تحت تاثیر بهداشت و درمان اضطراری در بازگشت به خانه و واقعا نیاز به شروع دوباره," او می گوید. "بالاتر از همه, ما در حال باز کردن برای بیانیه: به می گویند که ما اینجا هستیم و برای قرار دادن این همه غم و اندوه پشت سر ما است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب