می سی سی پی می شود نهایی ما در دولت برای حذف مؤتلفه نمادی از پرچم

صادر شده در: 02/07/2020 - 04:07اصلاح: 02/07/2020 - 04:07 فرماندار می سی سی پی تیت ریوز امضا لایحه به صورت قا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

فرماندار می سی سی پی تیت ریوز امضا لایحه به صورت قانون در روز سه شنبه است که جایگزین دولت فعلی پرچم تحمل یک مؤتلفه آرم یک حرکت باعث پشتیبانی در سراسر ایالات متحده برای از بین بردن نمادهای برده داری و نژاد پرستی. حذف پرچم بلند نهفته منبع اختلاف در یکی از این جدایی طلب ایالت های جنوبی که مبارزه در جنگ های داخلی آمریکا از 1860s در پی مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شده در بازداشت پلیس در مینه سوتا است.

تبلیغات

مرگ او را برانگیخته سراسر کشور در اعتراض نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس و احیا خواسته برای حذف مجسمه مؤتلفه رهبران کریستف کلمب و دیگران در نظر گرفته نمادهای نژادپرستی و استعمار و ظلم و ستم.

"من درک می کنم نیاز به ارتکاب 1894 پرچم به تاریخ و پیدا کردن یک بنر که بهتر است یک نماد برای همه, می سی سی پی" ریوز گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی. "ما باید درک کنند که همه کسانی که می خواهند تغییر در حال تلاش برای پاک کردن تاریخچه."

اندازه گیری امضا شده توسط, می سی سی پی را به اصطلاح جمهوری خواه فرماندار همچنین ایجاد یک کمیسیون برای طراحی یک دولت جدید پرچم. رای دهندگان این شانس را به تصویب این طرح در ماه نوامبر ریوز' دفتر در بیانیه ای گفت.

پس از امضای این لایحه ایالتی می سی سی پی پرچم برداشته شد از آرایه ای از پرچم تمام کشورهای در Dirksen تونل در کنگره NBC گفت: با استناد به یک ویدیو.

آرم جایگزین شد با مهر از می سی سی پی به تصویر کشیدن یک عقاب با بالهای و یک سپر با ستاره و راه راه محور در قفسه سینه خود.

دولت پرچم که برجسته ویژگی های به اصطلاح مؤتلفه نبرد پرچم در حال پرواز در بالای دولت ساختمان کاپیتول در جکسون برای 126 سال است. آن را پایین گرفته شده است این آخر هفته پس از قانونگذاران ایالتی تصویب لایحه رسانه ها گفت.

در قرن 19 جنوب متحده در مواجهه با چشم انداز نیاز به برده داری تشکیل کنفدراسیون و شکست دور از ایالات متحده منجر به جنگ داخلی در سوریه و مبارزه از سال 1861 تا 1865.

نمادها از شکست شورش ساخته شد در سراسر جنوب در طول سال از تبعیض نژادی و خشونت شناخته شده به عنوان Jim Crow عصر. با وجود سال از پیشرفت و حقوق مدنی به صورت سیاه و سفید آمریکایی بسیاری متحده در برابر از بین بردن آنها.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن