NBA مایکل جردن افسانه وعده 100 میلیون دلار به عدالت اجتماعی گروه

صادر شده در: 06/06/2020 - 11:27اصلاح شده: 06/06/2020 - 11:29 مایکل جردن در روز جمعه گفت او در حال ساخت یک رک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

مایکل جردن در روز جمعه گفت او در حال ساخت یک رکورد 100 میلیون دلار کمک مالی به گروه های مبارزه برای برابری نژادی و عدالت اجتماعی در میان موجی از اعتراضات در سراسر ایالات متحده است.

تبلیغات

NBA افسانه گفت: در بیانیه خود اردن تجاری را توزیع پول بیش از 10 سال به سازمان های مختلف در یک پیشنهاد به مهر "ریشه دوانده نژادپرستی است."

تعهد و اعتقاد بر این است که بزرگترین کمک مالی به گروه های غیر انتفاعی تا کنون ساخته شده توسط یک شکل از ورزش جهان است.

"این سال 2020 و خانواده ما در حال حاضر شامل هر کسی که مشتاق به راه ما از زندگی" یک بیانیه مشترک از اردن و اردن نام تجاری گفت.

"در عین حال تا آنجا که همه چیز تغییر کرده بدترین همان باقی می ماند.

"سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. این یک بحث برانگیز بیانیه. تا ریشه دوانده نژاد پرستی است که اجازه می دهد تا کشور ما موسسات به شکست است به طور کامل ریشه کن ما باقی خواهد ماند متعهد به حفاظت و بهبود زندگی مردم سیاه و سفید" بیانیه اضافه شده است.

"امروز ما در حال اعلام کرد که مایکل جردن و اردن نام تجاری اهدا خواهد شد $100 میلیون دلار در طول 10 سال آینده به سازمان اختصاص داده شده به حصول اطمینان از برابری نژادی عدالت اجتماعی و دسترسی بیشتر به آموزش و پرورش است."

اردن اهدا می آید پس از یک هفته بی سابقه ای در سراسر کشور, تظاهرات در سراسر ایالات متحده پس از مرگ یک غیر مسلح سیاه در طول بازداشت در مینیاپولیس.

در مقیاس بزرگ تظاهرات برگزار شده است در تمام 50 ایالت با معترضان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند پس از جورج فلوید مرگ در مه 25.

'غمگین و عصبانی'

اردن در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ NBA با برآورد خالص ارزش $2.1 میلیارد دلار در حال حاضر با صدور پرشور بیانیه decrying فلوید را کشتن.

"من عمیقا متاثر واقعا دردناک و ساده قهر" اردن 57 گفت: یکشنبه گذشته. "ما تا به حال به اندازه کافی."

اردن کمک مالی و مهیجی اظهارات اخیر, به دنبال انتقاد خود را در طول بازی حرفه ای خود را بیش از تمایل به یک نقش برجسته در فعال باعث می شود.

در اخیر "آخرین رقص" مستند او خطاب خود را بدنام quip که او هدایت و روشنی از سیاست به دلیل "جمهوری خواهان خرید کفش بیش از حد."

اردن گفت: این گفته شده بود یک سبک نظر ساخته شده به عنوان یک شوخی است.

اردن افزود که او را دیدم هرگز خود را به عنوان یک فعال ورزشکار در ورید سابق قهرمان بوکس سنگین وزن محمد علی.

"من ستایش محمد علی برای ایستادن برای آنچه به اعتقاد او در" اردن گفت. "اما من هرگز خودم را به عنوان یک فعال. من خودم را به عنوان یک بازیکن بسکتبال است."

اردن اذعان کرد که خود را غیر سیاسی موضع ممکن است به عنوان خودخواه در برخی از محله های.

"من یک سیاستمدار زمانی که من در بازی من ، من با تمرکز بر صنایع دستی" اردن گفت. "این بود که خودخواه ؟ احتمالا. اما این انرژی من. که در آن انرژی من بود."

اردن گفت که او تا به حال به جای آن به دنبال به عنوان مثال مجموعه با دستاوردهای خود را به عنوان یک ورزشکار.

"راه من در مورد من و زندگی من مجموعه ای از نمونه های. اگر آن را به شما الهام بخش? من ادامه خواهد داد به انجام این کار است. اگر آن را نمی کند? پس شاید من شخص شما باید زیر است."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب