تیم NBA شروع به بازگشایی به عنوان تست برنامه شروع می شود در حال ظهور

NBA در زمان کوچک را نسبت به بازگشت به حالت عادی جمعه به عنوان تعداد کمی از امکانات عمل بازگشایی برای تمرین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

NBA در زمان کوچک را نسبت به بازگشت به حالت عادی جمعه به عنوان تعداد کمی از امکانات عمل بازگشایی برای تمرینات و حداقل یک تیم از دریافت اجازه از لیگ برای تست بازیکنان و کارکنان برای coronavirus.

در ضمن NBA کمیسر آدم نقره گرفت و تلفنی با اعضای اتحادیه ملی بسکتبال, بازیکنان, انجمن در شب جمعه. نقره ای با توجه به یک فرد آشنا با تماس جزئیات گفت: بازیکنان که در لیگ است که هنوز هم با هدف برگزاری کامل بهترین هفت سری حذفی باید فصل رزومه و بازی بدون نیاز به طرفداران یک احتمال است.

نقره همچنین صحبت در مورد شناخته شده مفهوم داشتن فصل رزومه در یک محل متمرکز گرچه هشدار داد که هیچ تصمیم گیری ممکن است برای چند هفته.

کلیولند پورتلند و امکانات باز بود برای بازیکنان که می خواستم برای دریافت داوطلبانه در تمرینات با کاوالیرز به جلو Cedi عثمان در میان برای اولین بار به عقب در NBA عمل دادگاه پس از لیگ دستور داد آن دسته از امکانات بسته هفت هفته پیش.

"بزرگ به عقب" عثمان نوشت: در Instagram, ایستاده در آنچه به نظر می رسد در غیر این صورت خالی تمرین بدنسازی.

از آنجا که منطقه خلیج است که در زیر پناهگاه در محل محدودیت رزمندگان تسهیلات عمل باقی می ماند بسته شده است.

NBA هنوز به اجرای یک آزمایش در مقیاس کامل برنامه را برای همه تیم ها یک گام است که باید در نظر گرفته شود اگر وجود دارد در حال رفتن به یک بازگشت به بازی در این فصل است.

دنور و ساکرامنتو در میان تیم های برنامه ریزی برای بازگشایی, برای تمرینات دوشنبه.

در جای دیگر

MLB به برش تازه کار, پیش نویس به پنج دور

همانطور که شایعه شده برای هفته لیگ اصلی بیس بال را برش آن کار پیش نویس از 40 دور تا پنج سال یک حرکت است که آمار و ارقام برای نجات تیم حدود 30 میلیون نفر است.

باشگاه به دست آورد که توانایی به کاهش این پیش نویس به عنوان بخشی از مارس 26 قرارداد با بازیکنان ارتباط و MLB طرح برای نهایی کردن تصمیم گیری هفته آینده با حداقل یک فرد آشنا با این تصمیم آسوشیتدپرس گفت.

وجود خواهد داشت فقط 160 بازیکنان فراخوانده تا کنون کمترین پس از انتخاب سالانه آغاز شده در سال 1965. تاریخ شروع پیش نویس باقی خواهد ماند ژوئن 10 و مهلت ثبت نام به احتمال زیاد خواهد شد به عقب رانده از جولای 10 Aug. 1.

NHL: واشنگتن پایتخت قرار می گیرد برندان Lewisburg در بی قید و شرط چشم پوشی به فسخ قرارداد خود را پس از او ساخته شده توهین به نظرات در مورد زنان و هم تیمی های خود در رسانه های اجتماعی چت.

Lewisburg, 25, عذرخواهی کرد. او در فصل اول خود را با واشنگتن ششم خود را NHL سازمان از آنجا که پیش نویس در سال 2012. او تا به حال سه گل و هشت پاس گل در 61 بازی.

بازداشت: بازیکن سابق NBA شانون قهوه ای اتهامات عنوان شده علیه در Tyrone, Ga., پس از او بود که متهم به شلیک یک تفنگ در دو افرادی که به دنبال خانه برای فروش, پلیس گفت:.

قهوه ای, 34 دستگیر شد به اتهام تشدید حمله ناشی از یک حادثه ممکن است 2 در خانه اش و رایگان است و پس از او ارسال پیوند. سابق لیکرز گارد و دو بار قهرمان NBA پلیس گفت که او فکر او در تلاش برای شکستن به خانه خود را.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن