Netflix سری به نمایش بگذارد khezri مسیر به فعالیت

Khezri در پیوستن به با امی و برنده فیلمساز Ava DuVernay در Netflix سریال در مورد دختر ریشه سابق NFL بازیکن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

Khezri در پیوستن به با امی و برنده فیلمساز Ava DuVernay در Netflix سریال در مورد دختر ریشه سابق NFL بازیکن فعالیت.

"کالین در سیاه و سفید" را بررسی خواهد کرد Kaepernick دبیرستان سال برای روشن کردن تجربه است که به شکل حمایت خود را Netflix بکشد روز دوشنبه گفت:.

"بیش از حد اغلب ما دیدن مسابقه و داستان به تصویر کشیده شده را از طریق یک لنز" Kaepernick در بیانیه ای گفت. "ما به دنبال چشم انداز جدید به متفاوت واقعیت است که مردم سیاه و سفید چهره است. ما کشف نژادی درگیری های من رو به عنوان یک به تصویب رسید و در یک جامعه در طول سال دبیرستان من."

Kaepernick به دنیا آمد و به سفید و سیاه, پدر, به تصویب رسید, در ویسکانسین توسط یک زن و شوهر که به کالیفرنیا نقل مکان کرد زمانی که او یک کودک بود.

در سال 2016 49ers کارفرمایی شروع به زانو در طول سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و نابرابری نژادی, نقشه کشی, هر دو حمایت و انتقاد. او یک بازیکن آزاد در سال 2017 اما رفته unsigned.

نوشتن در شش قسمت سری کامل شد در جریان خدمات گفت. DuVernay نویسنده Michael Starrbury و Kaepernick در حال اجرایی تولید. Kaepernick ظاهر خواهد شد به عنوان خود را به عنوان محدود سری راوی Netflix گفت. مصاحبه جزئیات و تاریخ انتشار شد اعلام نشده است.

در جای دیگر

لیکرز گزارش

تلاش برای ثبت اسمیت

لس آنجلس تایمز گزارش داد که منابع گفت: لیکرز در حال کار برای ورود گارد JR Smith برای بقیه فصل که دوباره LeBron James با سابق خود کلیولند هم تیمی به عنوان لیکرز سر به فلوریدا برای از سرگیری این فصل است.

Smith, 34, می تواند اضافه شود به جای اوری بردلی که تصمیم به دوباره پیوستن به این تیم به خاطر دلایل خانوادگی ،

• جان دیوار نمی خواهد تاریخ جادوگران واشنگتن برای از سرگیری NBA در فصل تابستان امسال به پایان شانس پنج-زمان All-Star گارد بازی اولین بازی خود را پس از سال 2018 است.

Coronavirus: لیگ ملی هاکی می گوید: 26 بازیکن را گزارش آزمایش مثبت برای coronavirus پس داوطلبانه تمرینات آغاز شد ژوئن 8.

روز دوشنبه به روز رسانی شامل چهار موارد اضافی در میان کسانی که مورد آزمایش قرار در تیم تاسیسات به همراه 11 ژوئن اعلام کرد 19. لیگ می گوید: آن آگاه 11 بازیکن دیگر تست مثبت خارج داوطلبانه پروتکل تمرین.

NHL گفت: بیش از 250 بازیکنان شاغل در تیم امکانات تجویز بیش از 1,450 coronavirus آزمون.

لیگ و بازیکنان در مراحل نهایی موافقت خود را برای ادامه فصل است. اردوگاه های آموزشی می تواند به عنوان اوایل به عنوان در 10 ژوئیه اگر یک توافق در مورد تست سلامت و پروتکل های ایمنی و "hub" شهرستانها برای میزبانی این بازی ها را می توان رسید.

• هریس فارسی پنجم PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای coronavirus. مثبت تست برای زبان انگلیسی و در فصل قبل از مسابقات فرآیند غربالگری در موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت. انگلیسی, که گفت که او احساس می کند سالم باید خود جدا برای 10 روز معنی او را از دست دو بعدی حوادث.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب