شماره 1 نواک جوکوویچ به ویروس; برایانت جوان برای ورود به 49ers' هف

برتر تنیس نواک جوکوویچ اعلام کرد او و همسرش آزمایش مثبت برای coronavirus او پس از بازی در یک سری از نمایشگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

برتر تنیس نواک جوکوویچ اعلام کرد او و همسرش آزمایش مثبت برای coronavirus او پس از بازی در یک سری از نمایشگاه مسابقات او سازمان یافته در صربستان و کرواسی با صفر اجتماعی فاصله میان همه گیر.

بالا بردن سوال در مورد تمام عیار بازگشت تنیس از جمله ایالات متحده باز برنامه ریزی شده برای ماه اوت جوکوویچ چهارمین بازیکن به پایین آمدن با کروناویروس پس از شرکت در مسابقات برگزار شده در بلگراد و زادار, کرواسی. این دیگران بودند سه بار گرند اسلم کسیکه گریگور دیمیترو, برنا Coric و Viktor Troicki.

"ما معتقد مسابقات ملاقات تمام پروتکل های بهداشت و سلامت از منطقه ما به نظر می رسید در شرایط خوب در نهایت به متحد کردن مردم برای دلایل بشردوستانه" جوکوویچ گفت: در نوشتن مطالب در رسانه های اجتماعی شنبه. "ما در اشتباه بودند و آن را بیش از حد به زودی."

بقیه اش آدریا تور که قرار بود به سر به بوسنی بعدی نامیده می شد ،

در مارس جوکوویچ گفت: او نمی خواهد می خواهید را به یک واکسن برای ویروس به منظور قادر به رقابت حتی اگر آن را اجباری برای سفر.

جوکوویچ که نه نشان دادن علائم COVID-19 گفت: او باقی خواهد ماند و در خود انزوا برای 14 روز.

• همه ستاره جلو نیکولا Jokic از دنور ناگتس دارای آزمایش مثبت برای coronavirus و quarantining اهل صربستان با توجه به یک فرد با آگاهی از این وضعیت است.

در جای دیگر

Rapinoe مطبوعات بیرون از NWSL بازی

ایالات متحده بازیکنان تیم ملی مگان Rapinoe, تعمید مطبوعات و توبین هیت تصمیم گرفتند ملی فوتبال زنان از مسابقات آغاز این هفته در ایالت یوتا است.

مطبوعاتی که در دانشگاه استنفورد و بهداشت اشاره کرد نگرانی در مورد کوروناویروس برای تصمیم گیری های خود به بازی نیست. Rapinoe نیست ارائه یک دلیل.

لیگ شد را اعلام روز شنبه که اورلاندو غرور شد و حذف از این مسابقات پس از شش بازیکن و چهار کارکنان آزمایش مثبت برای ویروس.

NFL: The 49ers اعلام کرد که دفاعی lineman برایانت جوان خواهد بود همچنین به حق رای دادن سالن از شهرت.

پیش نویس هفتم به طور کلی در سال 1994 از نوتردام, جوان, بازی های برگزار شده کل 14 از فصل حرفه ای با 49ers پایان با یک حق رای دادن-ثبت 89.5 کیسه. جوان بود و در سال 1994 دفاعی Rookie of the Year, چهار-time Pro کاسه انتخاب 1996 اولین-تیم تمام نرم افزار و نامگذاری شد آسوشیتد پرس گشت بازیکن سال در سال 1999 .

• مارتا, Firestone, فورد, 94, پله به عنوان اصلی صاحب Detroit Lions. شیر گفت: فورد مادر 68 ساله شیلا فورد Hamp در حال تبدیل شدن به تیم اصلی مالک و رئیس.

WNBA: تیفانی هایس شد دوم آتلانتا رویای نگهبان برای اعلام قصد دارد به نشستن 2020 فصل است. هایس یک سال 2018 همه WNBA اول-انتخاب تیم نیست ذکر است تظاهرات های اجتماعی و یا همه گیر در بیانیه ای گفت که نشستن فصل "است که در بهترین مورد علاقه با همه چیز در رفتن در حال حاضر."

قبلا رنه مونتگمری گفت: او را به انتخاب کردن از این فصل به تمرکز بر روی بی عدالتی اجتماعی و ثبت نام رای دهندگان.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب