بدون محاکمه در دادگاه ماساچوست حداقل تا ماه سپتامبر به عنوان قضات سعی کنید به شکل از چگونه به لحاظ اجتماعی فاصله منصفه و دیگران در دادگاه

در نامه ای به وکیل دیروز رهبران دولت محاکمه و دادگاه های تجدید نظر خود را اعلام کرد دادگاه ساختمان خواهد شد و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

در نامه ای به وکیل دیروز رهبران دولت محاکمه و دادگاه های تجدید نظر خود را اعلام کرد دادگاه ساختمان خواهد شد و به احتمال زیاد باقی می ماند بسته از طریق حداقل تا پایان ماه ژوئن اما این آزمایش احتمالا نمی خواهد راه اندازی مجدد و تا ماه سپتامبر به دلیل Covid-19 نگرانی.

هنوز هم به عنوان قضات و وکلا بهتر شده اند ماهر در آنلاین عدالت وجود خواهد داشت کمتر تاخیر در پیش از محاکمه جلسات و کنفرانس ها به عنوان کسانی که حرکت به videoconferences و تماس های تلفنی, SJC رئیس دادگستری رالف Gants تجدید نظر دادگاه رئیس دادگستری علامت سبز و دادگاه رئیس دادگستری پائولا کری نوشت: دیروز.

ما انتظار داریم که courthouses خواهد جسمی بازگشایی این تابستان تنها در مراحل و تنها برای برخی مسائل که نیاز به در فرد ظاهر. حتی به عنوان courthouses بازگشایی ما هنوز هم نیاز به انجام بسیاری از دادگاه کسب و کار عملا به کاهش تعداد وکلای طرفین دعوا و پرسنل دادگاه که به دادگاه به طوری که کسانی که باید انجام این کار می توانید با خیال راحت با اجتماعی لازم است فاصله. روز هنگامی که ما در دادگاه استقبال حدود 40000 نفر در یک روز به ما courthouses بیش از حداقل برای مدت زمان بیماری همه گیر. ...

ما امیدواریم که در ماه سپتامبر اگر بازگشایی مدارس, ما را یک بار دیگر شروع به انجام منصفه. اما چالش های انجام منصفه اجتماعی فاصله در طول یک بیماری همه گیر در حال توانمند و نیاز ما به reimagine چگونه داوران هستند empaneled که در آن آنها خواهد شد در طول محاکمه و که در آن آنها خواهد عمدی به طوری که هیئت منصفه می تواند هر دو امن و احساس امنیت. ما سخت در محل کار در تلاش برای رسیدگی به چالش های آن, و آن را پیش از موعد پیش بینی در حال حاضر آنچه در آن خواهد بود.

قضات ادامه داد که در دراز مدت تغییرات ساخته شده به جای آنلاین عدالت را به نوبه خود به یک چیز خوب:

قبل از همه گیر ما به رسمیت شناخته شده است که دادگاه های مدنی آینده خواهد نیاز به حل و فصل افزایش تعداد و طیف وسیعی از مسائل بدون مزاحمت وکلای طرفین دعوا و شهود با نیاز به آمدن به دادگاه است. با انجام این کار ما را قادر می سازد وکلای مدافع به منظور کاهش زمان و در نتیجه هزینه) اختصاص داده شده به دادخواهی فراغت خود به نمایندگی از طرفین دعوا از نیاز به دست کاری و یا پیدا کردن کودک و یا مراقبت از سالمند و اجازه می دهد تا اختلافات مدنی برای حل و فصل شود به همان اندازه متفکرانه اما موثر تر است. قبل از همه گیر ما انتظار می رود که آن را سال به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه; با این بیماری همه گیر ما را ساخته اند پیشرفت قابل توجهی در فقط چند ماه. حتی زمانی که این بیماری همه گیر است که در پشت ما بر این باور نیست ما را یا باید به انجام همه چیز همانطور که ما در ماه فوریه است. ما با سرعت بیشتری نسبت به بسیاری از فکر ما می تواند و با برخی تصادفا در طول راه ایجاد یک مدرن تر و کارآمد سیستم دادگاه که زنده خواهد ماند پس از همه گیر را تصویب کرده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن