در شمال شرقی بو به دنبال استخدام افراد جدید برای coronavirus تلاش های کنترل که می تواند دو برابر تعداد کل آزمایش های انجام شده در سطح ایالت

هر دو دانشگاه بوستون و شمال شرقی به دنبال استخدام پرستاران و تکنسین آزمایشگاه پزشکی و دستیاران و تماس با ردیاب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

هر دو دانشگاه بوستون و شمال شرقی به دنبال استخدام پرستاران و تکنسین آزمایشگاه پزشکی و دستیاران و تماس با ردیاب به عنوان بخشی از برنامه های بلند پروازانه برای تست هزاران نفر از دانشجویان و اساتید و کارکنان هر روز بیا این سقوط.

آنها همچنین به دنبال مردم به منظور هماهنگی برای مراقبت از دانش آموزان دستور به جداسازی اتاق خوابگاه اگر آنها تست مثبت و برای افرادی که می توانید در تست داده ها و تشخیص پتانسیل Covid-19 سنبله و خوشه.

BU اعلام کرده است قصد دارد برای انجام تا به 5000 Covid-19 آزمون در روز و به تجزیه و تحلیل آنها را در آزمایشگاه خود را راه اندازی. هر کسی که به طور منظم صرف زمان در پردیس مورد نیاز خواهد بود را به یک آزمون یک بار در هفته.

شمال شرقی می گوید که در حال آماده سازی خود برای آزمون 2500 به 5000 نفر روزانه با قابلیت افزایش است که در صورت نیاز و تمام دانش آموزان زندگی در پردیس در پاییز امسال مورد نیاز خواهد بود را به یک آزمون زمانی که آنها وارد شدند و پس از آزمایش های اضافی در "منظم" فواصل.

اخیر دولت اعداد نشان می دهد که اگر دو مدرسه انجام 10,000 آزمون در روز آنها را بیش از دو برابر تعداد کل آزمایش های انجام شده در سطح ایالت در اکثر روز.

روزانه ایالت آزمون اعداد شروع در ژوئن 13 (خط سیاه و سفید را نشان می دهد تجمعی تعداد آزمون; منبع):

Daily testing numbers in Massachusetts

هر دو مدارس می گویند که آنها در حال کنار گذاشتن خوابگاه به خانه دانش آموزان که تست مثبت - 500 اتاق در شمال شرقی است.

در آن پست شغل شرقی می گوید: از آن خواهد شد انجام آزمایش در هفت روز هفته و نشان می دهد این انتظار نیست یک واکسن یا درمان در هر زمان به زودی: شغل های جدید اجرا خواهد شد حداقل یک سال با "امکان تمدید بسته کمک های مالی و کسب و کار نیاز دارید." یک موقعیت برای یک تکنسین آزمایشگاه در شمال شرقی مرکز در برلینگتون که به تجزیه و تحلیل تمام سواب از در دانشگاه, تست, سایت, است که به مدت 18 ماه.

یکی دیگر از شمال شرقی به موقعیت های ذکر شده برای یک تماس ردیابی مدیر:

تماس با ردیابی مدیر نظارت تماس با ردیابی فعالیت های دانشجویان و استادان و کارکنان در دانشگاه. هدف از این پردیس گسترده ای از این ابتکار خواهد بود برای تماس با اطلاعات تماس هر فرد مبتلا به COVID-19, جمع آوری اطلاعات, اطلاعات تماس, و اجتماعی را فراهم فاصله/قرنطینه/انزوا توصیه ها و اطلاعات در تست به دنبال کمک های پزشکی نظارت مستمر و منابع در دسترس به عنوان مورد نیاز است.

بو شبیه دهانه و همچنین یکی برای افرادی که به کار با دانش آموزان را در انزوا:

جداسازی واحد متخصصان به عنوان یک خدمت در سایت تماس با ما برای دانش آموزان مستقر در پردیس جداسازی واحد با توجه به مثبت COVID-19 نتایج. این متخصص را ارائه پشتیبانی برای این ساکنان از جمله daily check-ins از طریق پزشکی از راه دور (تصویری تلفن متن) و اطمینان از دانش آموزان کافی منابع. متخصصان به ارائه به موقع ارتباط با شرکای کلیدی برای اطمینان از سلامت و ایمنی این مجتمع مسکونی دانش آموزان است.

BU نیز استخدام Covid-19 مدیر ارتباطات به "ارائه مربوط به ارتباطات" به بو Covid-19 تیم و کار کردن با مدرسه روابط عمومی گروه در اخبار برای "گسترده تر مخاطبان است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن