اوکلند ریشه های ارتکاب یک درصد از حقوق و دستمزد برای مبارزه با بی عدالتی اجتماعی

ریشه اولین باشگاه آمریکایی برای پیوستن به هدف مشترک Initative توسط داگلاس زیمرمن, SFGATE به روز شده 9:16

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399
ریشه اولین باشگاه آمریکایی برای پیوستن به هدف مشترک Initative
به روز شده

قادر به گرفتن به زمین فوتبال برای ماه با توجه به coronavirus اوکلند ریشه ها هنوز هم در تلاش برای مثبت ماندن درگیر در منطقه خلیج جامعه است.

در روز سه شنبه, ریشه متعهد است که تمام بازیکنان و کادر فنی اهدا خواهد شد یک درصد از این تیم حقوق و دستمزد و یک درصد از تمام آینده بلیط درآمد با پیوستن به این هدف مشترک ابتکار که می پرسد اعضا برای مشارکت در کمک مالی به آدرس نابرابری های اجتماعی است.

هدف مشترک آغاز شده بود در سال 2017 توسط یک گروه که شامل هافبک اسپانیایی و منچستر یونایتد خوان ماتا ستاره. این سازمان می پرسد اعضا به اهدای حداقل یک درصد از حقوق نسبت به فوتبال محور خیریه پرداختن به چالش های اجتماعی در سراسر جهان است.

بیش از دو سال گذشته معروف فوتبال بازیکنان و مربیان از جمله ایالات متحده زنان بازیکنان تیم ملی مگان Rapinoe الکس مورگان و هدر o'reilly لیورپول FC مربی Jurgen Klopp و سابق سان فرانسیسکو دلتا هافبک Cristian Portilla را متعهد به هدف مشترک است. دانمارک FC Nordsjælland اولین باشگاه فوتبال در جهان برای پیوستن به عنوان یک سازمان.

"تیم های ورزشی باید نشان دهد آنچه را که آنها برای ایستادن از طریق عمل" گفت: ریشه اصلی صاحب استیون Aldrich. "اوکلند ریشه های تاسیس شد به عنوان یک نیروی خوب است که با بیان خود را از طریق فوتبال است."

پس از شروع تا ریشه ساخته شده اند تبدیل شدن به یک نیروی مثبت در اوکلند جامعه که شامل شامل رهبران جامعه در ساختمان باشگاه, فرهنگ, نام تجاری و هویت.

اوکلند در حال حاضر پشتیبانی از فوتبال محلی غیر انتفاعی از جمله فوتبال بدون مرز و خیابان فوتبال ایالات متحده آمریکا است. این سازمان ها ادامه خواهد داد برای دریافت پشتیبانی تحت هدف مشترک و Aldrich توضیح داد در آینده کمک به سازمان های غیر انتفاعی خواهد بود تصمیم گرفتیم به طور مشترک توسط تیم کارکنان و بازیکنان و جامعه محلی است.

"من پیوست اوکلند ریشه به دلیل آن بود آشکار است که این باشگاه می ایستد به بیش از فقط یک تیم فوتبال می ایستد اما به ارزش عضو جامعه گفت: ریشه مدافع نانا Attakora. "این فوق العاده هیجان انگیز به کاپیتان یک باشگاه است که تلاش برای ایجاد مثبت اجتماعی در کنار جهانی هدف مشترک جامعه است."

"این فوق العاده است برای دیدن اوکلند ریشه مصرف سرب به عنوان اولین متحده آمریکا باشگاه فوتبال حرفه ای برای پیوستن به هدف مشترک" اضافه شده هدر o'reilly. "امیدوارم این انگیزه باشگاه های دیگر را نیز قرار داده اجتماعی هدف اول و پیوستن به جنبش خود را با یک درصد است."

پس از شروع در ماه اوت 2019 در ریشه شده اند استقبال اوکلند جامعه در مقابل فروش جمعیت در خانه خود در زمینه Laney کالج. اوکلند بازی دو بازی در بهار امسال در کشور مستقل فدراسیون فوتبال قبل از تعلیق بازی لیگ در اواسط ماه مارس. NISA به تازگی اعلام کرد که باشگاه بازی خواهد رزومه با فصل پاییز میله میله برای شروع در ماه سپتامبر برای غربی بخش تیم که از جمله ریشه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن