بیش از ده نفر کشته شدند پس از طوفان گرمسیری آماندا ضربه شلاق السالوادور گواتمالا

صادر شده در: 01/06/2020 - 05:29 طوفان گرمسیری آماندا اول به نام طوفان از فصل در اقیانوس آرام کشته شدن حداقل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

صادر شده در:

طوفان گرمسیری آماندا اول به نام طوفان از فصل در اقیانوس آرام کشته شدن حداقل 14 نفر به عنوان آن به شدت انتقاد کرد السالوادور و گواتمالا در روز یکشنبه در میان سیل و قطع برق.

تبلیغات

ال سالوادور رئیس جمهور نایب Bukele اعلام وضعیت اضطراری به مدت 15 روز برای مقابله با اثرات این طوفان که تضعیف و در روز بعد آن را به عنوان نقل مکان کرد و به گواتمالا.

این تلفات بودند همه ثبت شده در ال سالوادور وزیر کشور ماریو Duran گفت و هشدار داد که مرگ و میر می تواند افزایش یابد.

آماندا زدم درختان باعث تلفات سیل و رانش زمین ناشی از قطع برق و آسیب دیده حدود 200 خانه رئیس حفاظت مدنی خدمات William Hernandez گفت.

یک نفر است که هنوز هم از دست رفته, مقام ارشد دولت ایالت کارولینای Recinos اضافه شده است.

سان سالوادور شهردار ارنستو Muyshondt گفت: نیمی از کشته شدگان درگیری ها در پایتخت.

"ما در حال تجربه یک وضعیت بی سابقه ای: یک سطح بالا اضطراری در بالای دیگر جدی است," او گفت: با اشاره به کروناویروس بیماری همه گیر.

در مورد 4,200 مردم به دنبال پناه در دولت اجرا پناهگاه پس از از دست دادن خانه های خود و یا مجبور به ترک آنجا که آنها در معرض خطر مناطق Muyshondt اضافه شده است.

در برخی از مناطق آب گرفتگی سربازان مشغول به کار در کنار پرسنل اورژانس برای نجات مردم است.

"ما همه چیز را از دست ما مانده است با جایی برای زندگی" گفت: ایسیدرو گومز یکی از سخت ضربه جنوب شرقی سان سالوادور, بعد از نزدیکی رودخانه سرریز و تخریب خانه اش.

قربانی دیگری, ماریانو راموس گفت که در سپیده دم ساکنان خود را در سان سالوادور محله بودند ناودان بهمن از گل و لای و آب. یک مرد مسن فوت در این منطقه خبر داد.

ال سالوادور محیط زیست وزارت شهروندان هشدار داد از "احتمال" از لغزش های متعدد است که می تواند ساختمان های آسیب و آسیب و یا کشتن مردم است.

نزدیک به 90 درصد از السالوادور, جمعیت 6.6 میلیون دلار در نظر گرفته شده است در معرض جاری شدن سیل و رانش زمین با توجه به جغرافیای آن.

در کشور همسایه گواتمالا در انتخابات گفت: جاده شده بود مسدود شده توسط حداقل پنج رانش زمین و جاری شدن سیل در برخی از گزارش شد اما هیچ تخلیه شدند در جریان است.

حتی اگر آماندا ضعیف به افسردگی گرمسیری وضعیت گواتمالا مقامات هشدار داد که heavy rain خواهد ادامه با تورم رودخانه ها و امکان "لغزش موثر در بزرگراه ... و جاری شدن سیل در مناطق ساحلی."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن