فلسطینی ها با تجمع در برابر اسرائیل الحاق به غرب بانک می رود Covid-19 مستند

هزاران نفر از فلسطینی ها در اعتراض به غزه در روز چهارشنبه در برابر اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

هزاران نفر از فلسطینی ها در اعتراض به غزه در روز چهارشنبه در برابر اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه غربی که در آن مقامات فلسطینی اعلام کرد پنج روز مستند در میان نگرانی تجدید حیات coronavirus.

تبلیغات

اسرائیل ائتلاف راست دولت در حال تنظیم ژوئیه 1 به عنوان تاریخ از آن می تواند شروع اجرای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صلح خاورمیانه پیشنهاد.

در حالی که هیچ عمده اعلام شد انتظار می رود در kick-off, تاریخ, دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: مذاکرات با مقامات آمریکایی "شد و در ادامه برنامه از حاکمیت".

نتانیاهو نیز بحث الحاق با فرماندهان آن اضافه شده و اشاره کرد که "بیشتر بحث خواهد شد در روزهای آینده".

در شهر غزه چندین هزار معترض جمع آوری برخی از brandishing فلسطینی پرچم و پلاکارد محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن در یک تجمع.

"مقاومت باید احیا" غزه تظاهرات Rafeeq Inaiah به خبرگزاری فرانسه گفت. "اسرائیل ترس از زور است."

کوچکتر تظاهرات برگزار شد در کرانه شهرهای رام الله و اریحا با حضور یک تعداد انگشت شماری از جناح چپ اسرائیل و سیاستمداران مخالف الحاق.

"ما می خواهیم به تأیید و حمایت از ما برای صلح" سابق حزب کارگر رسمی به ophir سنبه-باز گفته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن طرح پرده برداری کرد در ماه ژانویه ارائه یک مسیر برای اسرائیل به ضمیمه قلمرو و یهودی شهرک غرب بانک جوامع در نظر گرفته غیر قانونی تحت قوانین بین المللی.

نتانیاهو پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن طرح است که صریحا رد فلسطینی – اما جناح راست برتر است و نه گذاشته نیت خود را برای تصویب به ما پیشنهاد شده است.

حماس گروه جهادی است که کنترل غزه شلیک 20 موشک از سواحل فلسطینی تحت محاصره به دریای مدیترانه در چهارشنبه حرکت با هدف dissuading اسرائیل از حرکت رو به جلو, منابع حماس به خبرگزاری فرانسه گفت.

حماس است که مبارزه در سه جنگ با اسرائیل از سال 2008 می گوید که اسرائیل ولی در کرانه غربی که هم مرز با اردن خواهد بود یک "اعلام جنگ".

رشد جهانی مخالفت

وزیر امور خارجه فرانسه گفت: هر اسرائیل الحاق در کرانه خواهد بود در نقض قوانین بین المللی خواهد بود و باید عواقب.

"الحاق سرزمین های فلسطینی هر محیطی را به طور جدی پرتاب به سوال پارامترهای برای حل و فصل مناقشه" Jean-Yves Le Drian گفت: جلسه مجلس.

"الحاق یک تصمیم نمی تواند بدون عواقب و ما در حال بررسی گزینه های مختلف در سطح ملی و همچنین در هماهنگی با ما اصلی شرکای اروپایی," او اضافه شده است.

نوشتن در اسرائیل Yedioth آن روزنامه در روز چهارشنبه, نخست وزیر بوریس جانسون گفت که اگر چه او یک "پرشور مدافع اسرائیل" او مشاهده الحاق به عنوان "خلاف خود اسرائیل را به منافع بلند مدت."

"الحاق خواهد نشان دهنده نقض قوانین بین المللی است," او گفت:.

استرالیا, در, نادر, انتقاد از اسرائیل هشدار داد در برابر "یک جانبه الحاق یا تغییر در وضعیت خاک در کرانه".

اکثر کشورهای اروپایی و سازمان ملل متحد در مخالفت با الحاق به عنوان خلیج فارس کشورهای عربی که با اسرائیل به طور فزاینده ای به دنبال گرمتر کرد.

اردن یکی از تنها دو کشور است که روابط دیپلماتیک با اسرائیل هشدار داده است که الحاق می تواند باعث "عظیم جنگ" است و نه حکومت بررسی آن در سال 1994 پیمان صلح با دولت یهودی.

سازمان عفو بین الملل, معاون خاورمیانه و رئیس صالح حجازی گفت: "حقوق بین الملل شفاف است در این ماده الحاق غیر قانونی است" و اضافه کرد که اگر اسرائیل حرکت رو به جلو آن را "نقاط به" قانون جنگل.'".

Covid-19 موج دوم

اسرائیل وزیر دفاع و جایگزین نخست وزیر Benny Gantz گفت: الحاق باید صبر کنید تا coronavirus بحران شده است موجود میان یک افزایش شدید در جدید اسرائیل و فلسطینی موارد است.

تشکیلات خودگردان فلسطینی روز چهارشنبه اعلام کرد در پنج روز مستند در سراسر کرانه پس از مجموع تایید عفونت کروناویروس در خاک بیش از دو برابر شده پس از کاهش قبلی محدودیت.

"شروع از جمعه صبح همه استان کرانه... بسته خواهد شد برای یک دوره پنج روز" سخنگوی دولت ابراهیم Melhem, گفت:, و اضافه کرد که داروخانه ها, نانوایی و سوپر مارکت ها معاف بودند.

آخرین اطلاعات از فلسطین وزارت بهداشت گفت که از صبح روز چهارشنبه در مجموع 2,636 مردم تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 پس از بیماری برای اولین بار ثبت شده در بانک غرب در مقایسه با 1,256 یک هفته پیش.

هفته گذشته پس از کاهش قبلی coronavirus مستند در اواخر ماه مه فلسطینی وزیر بهداشت مای al-Kaila گفت: این سرزمین تا به حال وارد موج دوم عفونت "خطرناک تر از".

اکثر عفونت بودند قابل ردیابی به فلسطینی ها کار در اسرائیل یا عرب اسرائیلی بازدید کنندگان به کرانه Kaila گفت.

شده اند وجود دارد هفت مرگ و میر ناشی از این ویروس در خاک است.

اسرائیل همچنین از ثبت یک افزایش با 25,547 مورد تأیید صبح روز چهارشنبه تا حدود 15 درصد از هفته قبل است.

فلسطینی تحمیل کامل کرانه مستند پس از اولین coronavirus موارد شناسایی شده در مارس 5, بلند کردن آن را در پایان ماه مه.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن