فلوریدا مجموعه دولت رکورد روزانه Covid-19 عفونت

صادر شده در: 13/07/2020 - 01:58 فلوریدا گزارش ثبت افزایش بیش از 15 ، 000 مورد جدید از COVID-19 در 24 ساعت رو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در:

فلوریدا گزارش ثبت افزایش بیش از 15 ، 000 مورد جدید از COVID-19 در 24 ساعت روز یکشنبه به عنوان برگ برنده دولت تمدید فشار خود را برای به بازگشایی مدارس و ضد ماسک تظاهرات برنامه ریزی شده بود در میشیگان و میسوری.

تبلیغات

اگر فلوریدا بودند یک کشور این امر رتبه چهارم در جهان در بیشتر موارد جدید در یک روز پشت سر ایالات متحده و برزیل و هند و با توجه به مهر و تحلیل.

فلوریدا روزانه را افزایش می دهد در موارد در حال حاضر پیشی گرفتن بالاترین روزانه شمارش و تقویم اقتصادی هر کشور اروپایی در اوج این بیماری همه گیر وجود دارد. آن را نیز شکسته ایالت نیویورک رکورد 12,847 موارد جدید در آوریل 10 بود که آن را کانون ایالات متحده شیوع.

آخرین افزایش گزارش شده بود یک روز پس از والت دیزنی جهان در اورلاندو بازگشایی با تعداد محدودی از مهمانان که استقبال شد با یک میزبان از اقدامات ایمنی از جمله ماسک و متوسط چک.

Anti-ماسک فعالان در چندین ایالت از جمله فلوریدا و میشیگان را سازماندهی تظاهرات علیه محلی حکم استدلال که اقدامات تجاوز به آزادی های فردی.

Coronavirus عفونت در حال افزایش در حدود 40 متحده بر اساس یک تحلیل رویترز از موارد برای دو هفته گذشته در مقایسه با قبل از دو هفته است. در سراسر کشور ایالات متحده آمریکا, شکسته است, آمار جهانی با ثبت نام حدود 60000 موارد جدید در روز برای چهار روز گذشته در یک ردیف با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. بستری شدن در بیمارستان و تست مثبت نرخ نیز رو به افزایش در آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس.

فلوریدا گزارش یک رکورد مقدار تست با نزدیک به 143,000 نتایج اعلام روز یکشنبه در مقایسه با متوسط 68,000 برای قبل از هفت روز است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دون ماسک

رو کتک اقتصاد به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد در ماه نوامبر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تحت فشار متحده به بازگشایی توقیف کسب و کار و مدارس.

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos گفت: وزارت او ندارد خود را امن بازگشایی برنامه ای برای ترویج و هر مدرسه و منطقه و دولت باید با تدبیر و برنامه های خود را بر اساس محلی coronavirus عفونت نرخ.

مقامات بهداشتی باید التماس کرد با مردم به پوشیدن ماسک برای محدود کردن گسترش ویروس اما این موضوع تبدیل شده است به لحاظ سیاسی تفرقه در ایالات متحده بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر که باید دیده می شود به مراتب پایین تر از نرخ عفونت و مرگ است.

هفت ماه به همه گیر Trump عینک ماسک برای اولین بار در زمانی که او در بازدید از یک, واشنگتن d. C.-منطقه نظامی مرکز پزشکی در روز شنبه. او قبلا حاضر به پوشیدن ماسک در عمومی و یا درخواست آمریکایی ها برای پوشیدن چهره و پوشش گفت: این یک انتخاب شخصی است.

بسیاری از آمریکایی ها هنوز هم حاضر به پوشیدن ماسک که کارشناسان بهداشت می گویند کمک به جلوگیری از انتقال این ویروس است که بیش از کشته 134,000 آمریکایی است.

Anti-ماسک فعالان سازماندهی یک اعتراض در روز شنبه در یک پنیر کبابی, رستوران ها و کافی در ویندرمر فلوریدا است که در اورنج کانتی حدود 12 مایل (19 کیلومتر) از والت دیزنی جهان.

رستوران 33 & ذوب شدن تبدیل به یک نقطه کانونی از تنش پس از صاحب کری هادسون گفت: او نه نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک. مسئولان شهرستان موظف اند با استفاده از ماسک در مکان های عمومی پس از 20 ژوئن.

طی روز شنبه در اعتراض مشتریان به تن پوشش صورت در داخل رستوران. نمایندگی از دولت در بخش مشروبات الکلی و دخانیات وارد شدند در این تجمع و در خدمت هادسون با یک هشدار با توجه به تصویری.

"این یک ویروس است که بسیار خوب موجود گفت:" یکی از تظاهرکنندگان ضد ماسک فعال تارا تپه. "هر کس مسئول مراقبت های بهداشتی خود را تصمیم گیری ... ما می خواهیم انتخاب های ما مورد احترام نیز هست."

در علاوه بر این به یک رکورد 15,000 موارد جدید در روز یکشنبه بیش از چهار ده بیمارستان در فلوریدا گزارش شده است که خود را به واحد مراقبت های ویژه هستند با توجه به افزایش COVID-19 بيمار.

صدها نفر شد و انتظار می رود برای شرکت در یک تظاهرات در ایالت میشیگان کنگره در روز یکشنبه بعد از ظهر با توجه به Facebook رویداد در اعتراض به فرماندار گرچن Whitmer جهت است که هر کس باید از ماسک در مکان های عمومی, به جز زمانی که خارج از منزل و قادر به حفظ فاصله اجتماعی.

معترضان همچنین برنامه ریزی برای جمع آوری خارج از سالن در شهرستان اسپرینگفیلد در روز دوشنبه که در آن شورای شهر بود که با توجه به رای گذاشتن ماسک دستور در پاسخ به افزایش موارد و بیش از چهار برابر افزایش در شهرستان گرین را COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در ماه گذشته.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن