پاریس پلیس ممنوعیت الکل در امتداد رودخانه سن به عنوان جمعیت شادی کردن در جدید-آزادی یافت

صادر شده در: 12/05/2020 - 08:47بروز رسانی: 12/05/2020 - 08:47 پلیس در پایتخت فرانسه اعلام ممنوعیت نوشیدنی ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پلیس در پایتخت فرانسه اعلام ممنوعیت نوشیدنی های الکلی در بانک ها از سن و محبوب کانال Saint-Martin پس از جمعیت آنجا جمع شده بودند که دوشنبه شب برای لذت بردن از خود را به تازگی بهبود آزادی پس از هشت هفته مستند.

تبلیغات

پس از دو ماه توقف پاریس به آرامی پدید آمده از آن مرگ کاذب به عنوان آرایشگری, گل, ناخن سالن و برخی از کسب و کارهای دیگر بازگشایی شد – اما تحت اجباری اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

>> پاریسی لذت بردن از قهوه شرکت و موهایشان به عنوان مستند برداشته

رستوران ها و کافه ها – در قلب فرانسه ضرب المثلی joie د vivre – هنوز در انتظار به یاد زمانی که آنها خواهد شد در کسب و کار و کافه زندگی می توانند رزومه تحت دولت فرانسه را مرحله به مرحله در بلند کردن اجسام از محدودیت های تحمیلی به بنیادی این کشور شیوع کروناویروس.

در همین حال برخی از پاریسی نمی تواند مقاومت در برابر وسوسه از جشن آزادی خود را از مستند و conviviality همراه بود شراب یا آبجو. به عنوان خورشید مجموعه ای بیش منظره کانال سن مارتین جوانان جمع آوری شده برای مکالمه ایستاده شانه به شانه و یا نشستن زانو به زانو روی زمین تا زمانی که پلیس رفت با یک بلند گو حرف زدن به متفرق کردن جمعیت.

پاریس رئیس پلیس بعد صادر ممنوعیت مصرف نوشیدنی های الکلی در امتداد سواحل رودخانه سن و کانال گفته او "شانس" نیاز به اقدام برای اطمینان از فاصله در اولین روز از د-سلول.

فرانسه ضربه سخت بود Covid-19 ضبط بیش از 26,600 ویروس-مرگ و میر ناشی از دوشنبه شب. مقامات در تلاش برای برقراری تعادل بین سلامت عمومی و تقویت اقتصاد گفته اند که آنها را ارزیابی مجدد وضعیت در سه هفته و با احتیاط از موج دوم.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب