پاریس به نوبه خود بیشتر خیابان ها به دوچرخه به عنوان Covid-19 مستند آسانسور

صادر شده در: 05/05/2020 - 13:53بروز رسانی: 05/05/2020 - 13:52 برخی از شلوغ ترین ترافیک شریان ها در پاریس خوا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

برخی از شلوغ ترین ترافیک شریان ها در پاریس خواهد بود محفوظ برای دوچرخه سواران در تلاش برای محدود کردن جمعیت در حمل و نقل عمومی که فرانسه آغاز می شود بلند کردن آن coronavirus مستند هفته آینده شهردار این شهرستان گفت.

تبلیغات

"در مجموع 50 کیلومتر (30 مایل) از خطوط به طور معمول استفاده می شود اتومبیل خواهد بود این سایت متعلق به دوچرخه" Anne Hidalgo گفت: Parisien روزنامه در مصاحبه منتشر شده روز سه شنبه.

او همچنین گفت: یکی دیگر از 30 خیابان خواهد بود ساخته شده عابر پیاده-تنها "به ویژه در اطراف مدارس برای جلوگیری از گروه های از مردم," او گفت:.

شهردار در حال حاضر هفته گذشته اعلام کرد که Rue de Rivoli اصلی شرق-غرب از طریق شاهراه قلب پایتخت فرانسه خواهد بود و تنها برای دوچرخه شروع ممکن است 11.

دیگر خیابان ها را شامل بلوار سنت میشل در سمت چپ بانک Saint-Germain محله و بیان تونل تحت هرج و مرج در میدان Arc de Triomphe.

بسیاری از پاریس و حومه نیز اعلام کرد قصد دارد برای دوچرخه های جدید خطوط امیدوار به کاهش فشار بر شدت استفاده می شود رفت و آمد قطار و اتوبوس و همچنین مترو پاریس که در آن بسیاری از کرسی ها را در حال حاضر خارج از محدوده به نگه داشتن مردم از هم جدا.

پاریس مقامات نیروبخش برای بازگشت ساکنان پس از حدود 20 تا 25 درصد از جمعیت خود را از برخی از 2.2 میلیون فرار به کشور خانه و یا در جای دیگر در سراسر کشور قبل از اقامت در خانه دستور آمد به اثر در 17 مارس است.

کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که اجتماعی فاصله لازم برای جلوگیری از تازه افزایش COVID-19 موارد دشوار خواهد بود در شهرهای بزرگ به خصوص برای افرادی که با تکیه بر توده های حمل و نقل برای رسیدن به محل کار.

هیدلگو که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد شده است هل دادن برای سال ها به کاهش استفاده از اتومبیل در پایتخت با کاهش خطوط و محدودیت سرعت و بسته کردن ده ها تن از خیابان به طور کامل.

او گفت: برخی از خیابان تعطیلی می تواند دائمی حتی پس از بحران گذشته است.

"من می دانم که اکثریت پاریسی نمی خواهید برای دیدن بازگشت از اتومبیل و آلودگی" شهردار گفت.

دولت فرانسه پرده برداری کرده است 20 میلیون یورو ($22 میلیون) بسته به خار دوچرخه سواری پست-مستند از جمله 50 یورو کمک مالی برای دوچرخه تعمیرات و یا لحن یو پی اس.

"به عنوان مستند به پایان می رسد ما باید دوچرخه را به طور کامل جای خود را" به عنوان راه حل های حمل و نقل, محیط زیست, وزیر الیزابت برن روز دوشنبه گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن