لهستان آغاز می شود, رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاد با توجه به Covid-19

صادر شده در: 28/06/2020 - 08:10ویرایش: 28/06/2020 - 08:10 نگرانی بیش از استانداردهای دموکراتیک و نان و کره م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

نگرانی بیش از استانداردهای دموکراتیک و نان و کره مسائل بالا دستور کار به عنوان قطب شروع رای گیری روز یکشنبه در یک دور از تنگ ریاست جمهوری که تا به حال به تعویق افتاد به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

وقت آندره Duda, 48, است که مبارزه برای انتخاب مجدد در یک رای است که می تواند تعیین آینده از جناح راست دولت است که پشتیبانی از او را.

ده نامزد رقابت به جای او اما نظر سنجی ها نشان می دهد که ورشو شهردار Rafal Trzaskowski یک لیبرال از اصلی مدنی پلت فرم (PO) حزب مخالف را گردن-و-گردن اجرا در جولای 12.

پیروزی برای Trzaskowski همچنین 48 را برخورد یک ضربه سنگین به قانون و عدالت (PiS) دولت است که با اتکا بر آن متحد Duda به تایید polarising قانون به خصوص اصلاحات قضایی.

در حالی که PiS اصرار دارد تغییرات مورد نیاز به علف هرز فساد قضایی منتقدان و اتحادیه اروپا اصرار آنها تضعیف استقلال قضایی و دموکراسی تنها سه دهه پس از لهستان ریختن کمونیسم.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که با توجه به مردمی PiS دولت به عنوان یک کلید اروپایی متحد به Duda برکت و رحمت خود را در این هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن او را دعوت به کاخ سفید در روز چهارشنبه به عنوان اولین خارجی رهبر به بازدید از coronavirus همه گیر آغاز شد که فقط چهار روز پیش از روز انتخابات.

در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مه و انتخابات به تعویق افتاد با توجه به همه گیر و ترکیبی جدید سیستم پستی و متعارف رای گیری در محل در روز یکشنبه در یک پیشنهاد برای جلوگیری از عفونت.

در حالی که آمار و ارقام رسمی نشان می دهد بیش از 33000 موارد تایید شده و بیش از 1,400 میر, وزیر بهداشت اذعان کرده است که به احتمال زیاد وجود دارد تا 1.6 میلیون غیر قابل تشخیص موارد در لهستان یک کشور اتحادیه اروپا از 38 میلیون نفر است.

ضد, گی, شعارهای

Duda وعده داده است به دفاع از حزب حاکم این قایق از محبوب مزایای اجتماعی از جمله یک کودک و کمک هزینه اضافی پرداخت حقوق بازنشستگی -- یک عامل کلیدی در پشت populists برنده دور دوم در اکتبر انتخابات پارلمانی.

نان و کره مسائل سنگینی رای دهندگان ذهن به عنوان اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر است به ارسال لهستان به اول آن رکود اقتصادی پس از کمونیسم جويد.

"من خوشحال هستم. من نمی توانم شکایت; من اضافی بازنشستگی پرداخت و کودکان در حال گرفتن 500 zloty," Irena یک زن 63 ساله بازنشسته کرده و گفته در مرکزی, لهستانی, شهر مینسک مزویککی.

"من می خواهم این را به ادامه" او افزود: کاهش به او ارائه مي دهد.

Duda نیز تکرار PiS حملات بشر+ حقوق و ارزش های غربی چیزی تحلیلگران را به عنوان یک پیشنهاد برای جلب حمایت رای دهندگان راست نامزد شده است.

مبارزه با شعار "کافی است به اندازه کافی", Trzaskowski وعده به استفاده از تجربه و اطلاعات تماس او جمع شده بودند به عنوان یک سابق اروپایی وزیر امور را به "جنگ سخت" به صورت عادلانه تکه از اتحادیه اروپا 2021-27 بودجه برای تعمیر پاره روابط با بروکسل است.

او با این حال قول داد برای حفظ PiS محبوب رفاه پرداخت.

در حالی که بسیاری از دیدن او PO حزب به عنوان ضعیف و بی اثر مخالفت Trzaskowski حامیان توجه او را به عنوان سدی در برابر PiS درایو به اصلاحات دادگاه چیزی است که آنها اصرار دارند خطرات از بین بردن هر گونه مفهوم یک قوه قضائیه مستقل.

"من وکیل هستم و این (PiS عدالت اصلاحات) من تحت تاثیر قرار به طور مستقیم" Marek, 60 و گفته در مینسک Mazowiecki, همچنین کاهش به ارائه نام خانوادگی خود را.

"آن را به عنوان اگر یک آهنگر را به یک ساعت ساز فروشگاه و سعی کنید برای قرار دادن همه چیز در نظم. مردم ممکن است از آن پشتیبانی می کند اما در دراز مدت این اصلاحات باید معکوس شود."

'بوداپست مدل'?

پس از برنده شدن در قدرت در سال 2015 هر دو Duda و PiS باید در بسیاری از طرح میتوانست سیاست لهستان توسط stoking تنش با اتحادیه اروپا و دارای حق اعمال نفوذ از طریق شرکت های دولتی و عمومی پخش.

برخی از تحلیلگران مشاهده این انتخابات به عنوان یک مقطع مهم: دومین دوره پنج ساله برای Duda اجازه می دهد PiS را حتی بیشتر بحث تغییرات در حالی که شکست می تواند باز کردن این قدرت است.

یک پیروزی برای Duda خواهد هموار کردن راه برای "تقویت 'شرق', گرایش, مانند ظهور الیگارشی... و یک رانش را به بوداپست مدل (مجارستان ویکتور اوربان) - که خطر" دانشگاه ورشو دانشمند علوم سیاسی آنا Materska-Sosowska به خبرگزاری فرانسه گفت.

مراکز رای دهی باز در 7:00 am (0500 GMT) بود و در 9:00 ب. ظ (1900 به وقت تهران) با خروج نظرسنجی انتظار می رود به عنوان به زودی به عنوان رای گیری به پایان می رسد.

(AFP)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن