پلیس: Gang واحد nabs نوجوان با اسلحه پر در درچستر یک هفته پس از او pistol whipped کسی در یک سرقت

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک 16 ساله آنها می گویند بخشی از یک جفت برگزار شد که تا دو دیگر در اطراف در Brookfor

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک 16 ساله آنها می گویند بخشی از یک جفت برگزار شد که تا دو دیگر در اطراف در Brookford و Judson خیابان های اطراف 6 p. m. on May 1.

پلیس می گویند این نوجوان بیش از حد جوان به نام و همدست ملاقات با دیگر نوجوانان پس از تنظیم به خرید چیزی از یکی از دیگر نوجوانان است.

افسران خطاب به قربانی از دوستان که اظهار داشت قربانی بوده است, پیام های یک فرد در یک برنامه تلفن همراه به منظور فروش برخی از اموال به او. قربانی اظهار داشت: زمانی که آنها وارد و در محل تعیین شده در Brookford خیابان آنها مواجه شد و توسط دو مرد که به طور خلاصه صحبت در مورد موارد قربانی شد, فروش, قبل از اینکه به طور ناگهانی بیرون کشیدن سلاح گرم و خواستار قربانیان اموال. مظنون شدند و قادر به موفقیت دست آوردن اموال قربانیان اما قادر به دریافت از تلفن های همراه خود. متهمان دوباره خواستار تلفن های همراه از قربانی و دوستان خود را و زمانی که آنها خودداری مظنون را تهدید به ساقه آنها را قبل از قابل توجه قربانی چندین بار با یک اسلحه گرم.

قربانی در نظر گرفته شد به یک بیمارستان محلی برای درمان ارضا روی صورت, صدمات, پلیس می گویند.

پلیس می گویند این باند واحد دنبال بچه پایین صبح دیروز در رابین هود خیابان حدود پنج بلوک از سرقت از صحنه:

یک جستجو در حکم مظنون اقامت به همراه داشت بهبود لود 9mm Glock اسلحه گرم با محو شماره سریال و یک روروک مخصوص بچه ها.

با او متهم بود که بزهکار برای سرقت مسلحانه, حمله و باتری با یک اسلحه گرم و در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم, پلیس می گویند.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب