عراق در مجلس تصویب PM Kadhimi جدید کابینه پس از ماه ها بن بست

صادر شده در: 07/05/2020 - 00:28ویرایش: 07/05/2020 - 00:59 عراق نمایندگان مجلس با تصویب جدید دولت در روز چهار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

عراق نمایندگان مجلس با تصویب جدید دولت در روز چهارشنبه پس از شش ماه بدون عنوان یکی از احزاب squabbled تا آخرین لحظه بیش کابینه صندلی در پشت درهای بسته می پردازد.

تبلیغات

نخست وزیر Mustafa al-Kadhimi عراق و آمریکا یک روزنامه نگار سابق به دولت جدید است. او آغاز خواهد شد مدت خود را بدون یک کابینه کامل اما پس از چند نامزد وزرا رد شد.

نخست وزیر سابق عادل عبد المهدی است که منجر به یک دولت موقت استعفا داد در سال گذشته به عنوان مخالفان دولت به خیابان ها ریختند در خود هزاران خواستار شغل و خروج از عراق را به نخبگان حاکم.

آنها را متهم به طبقه سیاسی که در زمان بیش از پس از سال 2003 حمله ایالات متحده آمریکا است که صدام حسین سرنگون فساد است که رانده شده از کشور را به اختلال و اقتصادی خراب کردن.

در این نبرد بیش از دولت اوراق بهادار پس از Abdul مهدی استعفای در نوامبر مانع قبلی دو نامزد برای نخست وزیر از تشکیل کابینه است.

Kadhimi را نامزد برای پست های کابینه از جمله داخلی دفاع و امور مالی و برق تصویب با رای اکثریت نمایندگان مجلس حاضر.

رای گیری در نفت و خارجی وزارتخانه ها به تعویق افتاد, به عنوان احزاب به توافق بر روی نامزد. آنها را رد کرده و ورودی برتر میدارد برای عدالت, کشاورزی و تجارت است.

"امنیت و ثبات و شکوفایی عراق است و ما در مسیر" Kadhimi در حساب توییتر خود نوشت پس از پارلمان برای کابینه اش.

او گفت که او را در مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس که عراق رنج می برد بیش از 2000 مورد و بیش از 100 مورد مرگ و میر یک اولویت و نگه دارید و به حساب کسانی که تا به حال به کشته شدن معترضان در ماه های قبل از ضد دولتی خبر دادند.

مقامات عراقی می گویند Kadhimi قابل قبول است به هر دو ایالات متحده و ایران که نبرد برای نفوذ بر عراق آب پز به جنگ رو در سال گذشته است.

چالش های متعدد

ایالات متحده کشته متفکر نظامی ایران قاسم سلیمانی و نزدیک خود را متحد عراق شبه نظامی رهبر ابو مهدی Muhandis در یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین در کنار فرودگاه بین المللی بغداد در ماه ژانویه است.

ایران در پاسخ اول با آن تا کنون مستقیم حمله موشکی علیه نیروهای آمریکایی در یک پایگاه در غرب عراق چند روز بعد اما نه کشتن هر کسی است.

واشنگتن را متهم به شبه نظامیان مورد حمایت تهران از انجام یک سری از حملات در دیگر پایگاه های خود در ماه های اخیر که یکی از آنها کشته شدن سه سرباز در ایالات متحده آمریکا رهبری ائتلاف نظامی مستقر در عراق است.

راکت باید به طور منظم از کار اخراج شده در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد. هیچ یک از این حملات شده اند ادعا های شناخته شده در ایران مورد حمایت قرار گرفتند.

Kadhimi دولت باید با برخورد قریب الوقوع بحران اقتصادی رسوب coronavirus همه گیر است که باعث شده قیمت نفت عراق را اصل منبع درآمد به نازل شدن.

همچنین چهره رو به رشد دولت اسلامی شورش به عنوان گروه افراطی مراحل حمله به نیروهای پلیس از مخفیگاه در مناطق دور افتاده در شمال عراق است.

عراق خطرات بودن در هر منطقه ای آتش بین واشنگتن و تهران به عنوان گروههای شبه نظامی نذر انتقام برای قتل سلیمانی و Muhandis رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را ادامه می دهد bellicose لفاظی علیه ایران است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن