Pompeo می گوید: "شواهد زیادی' coronavirus سرچشمه در ووهان آزمایشگاه

صادر شده در: 03/05/2020 - 17:00بروز رسانی: 03/05/2020 - 17:00 وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: وجود "شواهد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: وجود "شواهد زیادی" که این بیماری همه گیر کوروناویروس سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان چین با تکرار یک ادعا ساخته شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اوایل این هفته.

تبلیغات

"عظیم وجود دارد شواهدی وجود دارد که این است که در آن شروع به" وزیر امور خارجه گفت: در ABC "این هفته است."

"این اولین بار است که ما تا به حال یک جهان در معرض ویروس به عنوان یک نتیجه از شکست در یک آزمایشگاه" Pompeo افزود: اشاره در چین "تاریخچه اجرا عام و آزمایشگاه."

هر چند بسیار مهم چین را از دست داده و این موضوع Pompeo کاهش یافته است می گویند که آیا او فکر کرد که این ویروس شده بود عمدا منتشر شد.

در سخنرانی خود در کاخ سفید در روز پنج شنبه تهمت همچنین ادعا کرد که او تا به حال دیده می شود شواهدی وجود دارد که این ویروس سرچشمه در یک آزمایشگاه تشدید تنش ها در روابط با پکن بیش از ریشه های شیوع بیماری مرگبار.

"بله, بله, من," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: وقتی پرسید که آیا او تا به حال شواهد دیده است که به او یک "درجه بالایی از اعتماد به نفس" این ویروس از ووهان موسسه ویروس شناسی.

رئیس جمهور ایالات متحده کاهش یافته است به جزئیات افزود: "من نمی توانم به شما بگویم که. من مجاز نیست به شما بگویم که."

دولت چین حمایت ووهان موسسه ویروس شناسی است را رد کرد و اتهامات و دیگر مقامات آمریکائی عنوان احتمال است. اکثر کارشناسان بر این باورند که ویروس نشات گرفته در بازار فروش حیوانات وحشی در ووهان و شروع به پریدن کرد از حیوانات به مردم است.

Pompeo خود ظاهر شده بود به بازیگران شک در مغلوب ساختن پیشی جستن در آن ادعا بیان کرد در روز پنج شنبه بود که آن را شناخته شده نیست که آیا این ویروس از آزمایشگاه.

"ما نمی دانیم که اگر آن را از ووهان موسسه ویروس شناسی. ما نمی دانیم که اگر آن را ناشى از بازار و یا در عین حال برخی از مکان های دیگر. ما نمی دانیم که کسانی که پاسخ" Pompeo گفت: در مصاحبه با Newsradio 1040.

گسترش از کروناویروس که باعث بیماری تنفسی Covid-19 تا منجر به عمیق تر شدن شکاف بین مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و چین است.

پکن پیشنهاد کرده است که آمریکا ممکن است به ارمغان آورده اند این ویروس را به چین و مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: چین موفق به هشدار جهانی به خطرات در یک موقع و شفاف و مد.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت: ممکن بود که چین هم نمی تواند جلوگیری از گسترش coronavirus و یا اجازه آن را به گسترش است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن