پوپولیسم و همه گیر: شکاف بزرگ در برزیل

صادر شده در: 15/05/2020 - 18:00بروز رسانی: 15/05/2020 - 18:00 در میان Covid-19 همه گیر در برزیل پوپولیستی رئ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در میان Covid-19 همه گیر در برزیل پوپولیستی رئیس جمهور Jair Bolsonaro است که حاضر به قربانی کردن اقتصاد به خاطر سلامت عمومی است. فقط او را دوست دارم هواداران خود را تطهیر بحران و محکوم کردن "coronavirus استبداد". اما مقامات محلی گرفته اند منجر شود و به تصویب رسید مستند اقدامات در برابر رئیس جمهور ، حتی در محله های فقیر نشین مردم محلی می ترسند از Covid-19 انجام می دهند. با 13 میلیون نفر زندگی می کنند در این تنگ طبقه کارگر محلات تهدید سلامت فاجعه است که تنها بیش از حد واقعی است. خبرنگاران ما در برزیل بررسی.

تبلیغات

همیشه از Covid-19 همه گیر رسیده, برزیل راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro است به طور مداوم به عنوان آنچه که او در نظر گرفته می شود "کمی آنفولانزا" محکوم به "هیستری" از رسانه ها و آشکارا بی توجهی به توصیه های سازمان بهداشت جهانی (WHO). بخشی از جمعیت و بسیاری از کلید رهبران کسب و کار در حال تشویق برزیلی به کار نگه دارید برای صرفه جویی در اقتصاد کشور جانبداری با رئیس دولت است.

اما فرمانداران کشور 26 متحده باید با اینحال گرفته شود و به تصویب رسید مستند اقدامات در برابر رئیس جمهور ، در ایالت ریو د ژانیرو در حال حاضر یکی از بدترین آسیب دیده فرماندار Wilson Witzel تحمیل مستند به عنوان اوایل به عنوان اواسط ماه مارس. یک جنگ مانند عملیات در حال وقوع در شهر: هشت بیمارستان در حال حاضر ساخته شده است در آماده سازی برای اوج این بیماری همه گیر انتظار می رود برای پایان ممکن است. سوء ظن فساد در حال حاضر حلق آویز بیش از قراردادهای ساخت و ساز و خرید پنکه.

در ضمن Bolsonaro خواستار "بازگشت به حالت عادی" و دوباره باز کردن مغازه. پوپولیستی رئیس جمهور به طور منظم پست ویدئوها در کانال های رسانه های اجتماعی خود را از روز شنبه پیاده روی که در آن او می رود به دیدار هواداران خود و یا فروشندگان خیابانی در پایتخت برازیلیا.

اما بسیاری از برزیلی ها خواهد خوش آمدید منظم و مستند در سراسر کشور است. در شلوغ favelas برای مثال بسیاری از خانه ها تنها یک اتاق برای پنج تا هشت نفر... ساکنان و حتی باندهای محلی را آغاز کرده اند به گرفتن امور به دست خود و مطمئن شوید که مردم احترام اجتماعی فاصله و بهداشت قوانین.

>> سازمان دیده بان ما بحث: خارج از کنترل است ؟ Covid-19 در Bolsonaro است برزیل



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن