معترضان فوتبالیست در سراسر جهان نشان می دهد همبستگی بین المللی برای جورج فلوید

صادر شده در: 31/05/2020 - 22:14Modified: 31/05/2020 - 22:13 معترضان در زمان خیابان ها در تعدادی از شهرستانها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

معترضان در زمان خیابان ها در تعدادی از شهرستانها از جمله لندن و کپنهاگ در حالی که بازیکنان فوتبال در آلمان نمایش داده می شود همبستگی خود را با ضد نژادپرستی تظاهرات در آمریکا بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را.

تبلیغات

هزاران نفری در لندن در روز یکشنبه در یک صفحه نمایش همبستگی و پشتیبانی برای ما ضد نژادپرستی تظاهرات ، معترضان به زانو در مرکز میدان ترافالگار لندن شعار "نه عدالت! نه صلح!" و با تکان دادن پلاکارد با کلمات "چگونه بسیاری از بیشتر است؟" پلیس متوقف نمی آنها را.

نادیده گرفتن دولت بریتانیا قوانین ممنوعیت جمعیت با توجه به Covid-19 گیر آنها در راهپیمایی های گذشته پارلمان قبل از ورود به سفارت ایالات متحده, که در آن یک خط طولانی از افسران پلیس احاطه شده ساختمان است. چند صد نفر جات در اطراف خیابان و پلاکارد دست تکان داد.

پلیس متروپولیتن گفت: آنها پنج دستگیری سفارت ایالات متحده سه برای نقض coronavirus مستند دستورالعمل و دو برای حمله به پلیس.

Protesters in London, Britain, May 31, 2020
معترضان در لندن, بریتانیا, مه 31 سال 2020 ایسنا - جان SIBLEY

'توقف کشتار مردم سیاه و سفید'

تظاهرات در دانمارک نیز همگرا در سفارت آمریکا در روز یکشنبه. شرکت کنندگان انجام پلاکارد با پیام مانند "توقف کشتار مردم سیاه و سفید."

تظاهرات شروع شد و برای دومین روز متوالی در پایتخت آلمان که چند صد بیشتر مردم به خیابان ها ریختند در Kreuzberg منطقه حمل نشانه ها با شعارهایی مثل "سکوت خشونت" "نگه پلیس پاسخگو" و "چه کسی به شما تماس بگیرید زمانی که پلیس در قتل است؟" هیچ حادثه گزارش شده است.

سفارت ایالات متحده در برلین بود و صحنه تظاهرات در روز شنبه تحت شعار: "عدالت برای جورج فلوید."

آلمان پرفروش روزنامه بیلد روز یکشنبه انجام پر شور تیتر "این قاتل-پلیس تنظیم امریکا به آتش کشیده" با یک پیکان با اشاره به یک عکس از شرکت اخراج افسر پلیس درک چوین که متهم شده است با سوم قتل درجه در Floyd مرگ با زانو خود را در Floyd گردن. روزنامه داستان گزارش "صحنه مانند یک جنگ داخلی."

Thuram طول می کشد یک زانو

فوتبالیست Jadon سانچو پیوست نمادین تظاهرات از تظاهرات در سراسر آلمان رزین روز یکشنبه با بلند کردن پیراهن خود را پس از به ثمر رساند به فاش کردن یک تی شرت با نوشته پیام "عدالت برای جورج فلوید" در مقابل.

Dortmund winger Jadon Sancho displays a "Justice for George Floyd" shirt on May 31, 2020.
دورتموند جناح Jadon سانچو نمایش "عدالت برای جورج فلوید" پیراهن در 31 ماه مه سال 2020 است. © Lars Baron استخر/AFP

سانچو نشان داده شد یک کارت زرد برای او ژست آمد که او پس از به ثمر رساند گل دوم بوروسیا دورتموند برابر پادربورن در روز یکشنبه.

قبلا مارکوس Thuram در زمان زانو پس از به ثمر در Borussia Mönchengladbach پیروزی یونیون برلین. به گلادباخ به جلو به ثمر رساند در نیمه اول و پس از آن کاهش یافته و چپ خود را از زانو به زمین و استراحت بازوی راست خود را بر ران راست خود به او متمایل شدن سر خود را در آینه. او پنج ثانیه در این موقعیت قبل از وارد شدن دوباره به ادامه.

"بدون هیچ توضیحی نیاز" گلادباخ گفت: در توییتر با یک عکس از Thuram زانو.

آن برانگیخته خاطرات سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri زانو در آمریکا سرود ملی قبل از بازی در اعتراض به خشونت پلیس و نابرابری نژادی میان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

22-در سال Thuram که او نیز به ثمر رساند گلادباخ سوم هدف ساخته شده بدون در نظر او ژست بعد از بازی.

"او به نقطه" گلادباخ مربی مارکو رز گفت. "او ساخته شده یک نشانه علیه نژاد پرستی, ما همه به طور کامل پشتیبانی ، من باور دارم که هر کس به طور کامل از آن پشتیبانی می کند که هر کس همان افکار او می کند."

Thuram پسر فرانسه در جام جهانی برنده لیلیان Thuram های صریح ضد نژاد پرستی افراطی.

(FRANCE 24 با AP, AFP و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن