پاری سن ژرمن مجموعه مناظر در جام پیروزی به عنوان فوتبال ضربات نهایی کردن

صادر شده در: 24/07/2020 - 08:30 چهار ماه پس از زمین فوتبال به وقفه به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس بدتر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

چهار ماه پس از زمین فوتبال به وقفه به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس بدتر Paris Saint-Germain سر به جمعه, جام حذفی, نهایی برابر سنت اتین به دنبال زمین برای اولین بار از یک پتانسیل سه عنوان در پنج مسابقه پشت سر هم.

تبلیغات

اعلام Ligue 1 قهرمانان برای هفتمین بار در هشت سال پس از این فصل به پایان رسید زودرس پاری سن ژرمن بازگشت به رقابتی عمل 135 روز بعد با فرانسه, جام حذفی فرانسه, جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا در مناظر خود را.

بر خلاف گذشته خود را ثابت در تاریخ 11 مارس 2-0 برنده بیش از بوروسیا دورتموند در پشت درهای بسته که مهر و موم شده در یک محل در لیگ قهرمانان یک چهارم نهایی تعداد محدودی از طرفداران را مجاز به حضور فرانسه در جام.

ثابت در Stade de France نشانه بازگشت از فوتبال عقب مانده به خوبی پشت سر بقیه از اروپا لیگ برتر که در نهایت دوباره با وجود بحران بهداشت و درمان.

پاری سن ژرمن نشان داده اند کمی rustiness در اعزام یک گروه سه نفره از دوستانه مخالفان -- Le Havre Waasland-بووران و اسکاتلند قهرمانان سلتیک-با 20 گل به ثمر رساند و هیچ اذعان کرد.

برای Saint-Etienne این COVID-19 وقفه مجاز آنها را به نوبه خود صفحه در ملال انگیز لیگ کمپین است که در آن آنها به پایان رسید 17 -- گریه به دور از چهارم خود قرار داده و تلاش در 2018-19.

"هدف این بود که برای جلوگیری از صدمات و آمد به ایران با پاهای تازه و پاک کردن ذهن است. ما در حال آماده به بازی گفت:" پاری سن ژرمن مربی توماس Tuchel.

"این یک بازی بسیار مهم است بعد از یک استراحت طولانی. هیچ تیمی تا به حال انجام داده است. ما می خواهید را به نفع خود."

تاریخی و عجیب و غریب'

پاری سن ژرمن کاپیتان تیاگو سیلوا امیدوار است برای ثبت نام در هشت سال طلسم در باشگاه با یک قایق از غنائم داشتن امضا در کوتاه مدت تمدید از طریق اوت.

"حقیقت این است که من نمی خواهم به ترک است اما این تصمیم گرفته شده و من به احترام آن گفت:" سیلوا که کمک کرده PSG به چهار نفر از خود رکورد 12, فرانسوی, جام پیروزی.

"آن را در زمان های مختلف به گونه های دیگر آن را تاریخی و عجیب و غریب," او اضافه شده است. "برای جلوگیری از چهار ماه مانند است که آن را آسان و سپس به عقب بر گردیم به بالاترین سطح است."

روز جمعه مرحله نهایی مسابقات یک تکرار از سال 1982 نهایی برنده توسط پاری سن ژرمن در ضربات پنالتی پس از تساوی 2-2 در آن میشل پلاتینی به ثمر رساند و دو بار برای Saint-Etienne.

آن پاری سن ژرمن برای اولین بار اصلی عنوان و همچنین آخرین زمان Saint-Etienne نهایی رسیده.

"ما نه علاقه. هدف ما این است که برای لذت بردن از خودمان بازی ما کارت مغلوب ساختن پیشی جستن و در مطابقت با. من امیدوارم که ما اجازه دهید شل و ما چیزی برای از دست دادن" گفت: Saint-Etienne رئیس کلود Puel.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خواهد بود در حضور و غیاب به عنوان سنت است اما کمتر از 5,000 تماشاگران مجاز خواهد بود در 80,000-seater محل به عنوان بخشی از دقیق بهداشت مقررات.

Saint-Etienne حامیان گفته اند که آنها را تحریم این مسابقه پس از دریافت تخصیص فقط 900 بلیط.

این مناسبت را فراهم خواهد کرد Tuchel فرصتی برای جبران در سال گذشته نهایی با شکست رن در ضربات پنالتی به عنوان پاری سن ژرمن موفق به برنده شدن حداقل یکی از دو داخلی فنجان برای اولین بار از سال 2013.

پاری سن ژرمن بازگشت به Stade de France در جولای 31 به صورت لیون در لیگ فرانسه جام.

آنها خواهد شد و سپس سر به لیسبون برای بازی آتالانتا در تاریخ 12 اوت در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 'نهایی هشت'.

این مسابقات برگزار خواهد شد در یک مستقیم حذفی فرمت با توجه به مشکلات ناشی از کوروناویروس با PSG خواب قابل توجه چهارگانه به جشن باشگاه 50 سال سالگرد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن