ما stymies کلید OECD مذاکرات در مالیات دیجیتال شرکت غول سرزنش Covid-19

صادر شده در: 18/06/2020 - 04:33Modified: 18/06/2020 - 04:33 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواستار وقفه در مذاکر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواستار وقفه در مذاکرات در مورد چگونگی مالیات دیجیتال غول های بین المللی خزانه داری آمریکا اعلام کرد روز شنبه به نقل از COVID-19 اپیدمی به عنوان یک دلیل.

تبلیغات

"ایالات متحده پیشنهاد کرده است یک مکث در OECD مذاکرات بین المللی مالیات در حالی که دولتها در سراسر جهان با تمرکز بر پاسخ به COVID-19 همه گیر و با خیال راحت بازگشایی اقتصاد" اعلام کرد وزارت خزانه داری سخنگوی مونیکا کراولی.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin با ارسال نامه ای به فرانسوی, انگلیسی, اسپانیایی و ایتالیایی همتایان خود که در آن او اطلاع آنها از این استراحت یک منبع به خبرگزاری فرانسه گفت تایید گزارش مالی بار.

در ماه ژانویه 137 کشور در حال توافق برای رسیدن به یک معامله در پرداخت مالیات از شرکت های چند ملیتی تا پایان سال 2020 تحت نظارت سازمان همکاری اقتصادی و توسعه.

مالیات را باید به حساب واقعی فعالیت های انجام شده در هر کشور برای جلوگیری از گروه های بزرگ مانند گوگل و آمازون و یا Facebook از پرداخت مالیات خود را که در آن مالیات بر سود است سبکترین.

ما تجارت نماینده رابرت Lighthizer نکرد یک توافق چند جانبه زمانی که او به نظر می رسد قبل از این مجلس نمایندگان اوایل روز چهارشنبه.

"من فکر می کنم به وضوح وجود دارد اتاق را برای یک مذاکره حل و فصل" او گفت:. "ما نیاز به یک بین المللی رژیم که نه تنها با تمرکز بر برخی طرف ها و صنایع خاص, اما, که در آن ما به طور کلی موافقم که چگونه ما در حال رفتن به مالیات مردم و بین المللی است."

فرانسه تصمیم گرفته است برای اعمال مالیات بر بزرگ دیجیتال شرکت تا سه درصد از گردش مالی خود را به عنوان از ژانویه 1 2019 انتظار تصویب بین المللی مالیات.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب