زمین لرزه استفاده اواخر تجمع به ضرب و شتم وایت کپس در MLS برگشت مسابقات

شیا سالیناس به ثمر رساند در هشتمین دقیقه از نیمه دوم زمان توقف به عنوان زمین لرزه تکمیل گشت از کسری بودجه دو ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

شیا سالیناس به ثمر رساند در هشتمین دقیقه از نیمه دوم زمان توقف به عنوان زمین لرزه تکمیل گشت از کسری بودجه دو هدف را با یک 4-3 برنده بیش از ونکوور وایت کپس در روز چهارشنبه در MLS برگشت مسابقات نزدیک اورلاندو.

سن خوزه (1-0-1) trailed 3-1 تا زمانی که کریس Wondolowski به ثمر رساند در یک ضربه سر در دقیقه 72 و سپس آن را در Oswaldo Alanis' هدر کردن یک ضربه کرنر کمتر از 10 دقیقه بعد. ونکوور است 0-1-0.

این زمین لرزه در حال برنامه ریزی به صورت شیکاگو در این رویداد پنج شنبه.

ورزشی موتور: تعقیب الیوت پیوست پدرش Hall of Famer بیل الیوت به عنوان یک برنده نسکار سالانه همه ستاره مسابقه درآمد 1 میلیون دلار جایزه در مقابل محدود تماشاگران در بریستول (دنیاست.) موتور جاده سریع السیر.

الیوت برنده مراحل دوم و سوم از این رویداد به دست آورده و حق انتخاب است که خط او می خواست برای راه اندازی مجدد برای نهایی 15-lap sprint به پایان برسد. او را برداشت خارج خط کشیده و دوستان رایان Blaney با او در راه اندازی مجدد بود اما نه به چالش و ضرب و شتم Kyle Busch به خط پایان.

تنسی مقامات مجاز نسکار و جاده سریع السیر موتورسواری فروش 30000 بلیط برای مسابقه. رسمی حضور فرستاده نشده اما برآورد آن قرار داده شده در مورد 20,000.

بابا والاس غرق شد از مقدماتی مسابقه باعث خرابی خود را به ضرب گلوله از مسابقه برای 1 میلیون دلار جایزه.

San Jose Earthquakes midfielder Shea Salinas, left foreground, celebrates his go-ahead and game-winning goal with defender Paul Marie as Vancouver Whitecaps midfielder Patrick Metcalfe reacts behind him during the second half of an MLS soccer match, Wednesday, July 15, 2020, in Kissimmee, Fla. (AP Photo/John Raoux)

San Jose Earthquakes هافبک شیا سالیناس چپ پیش زمینه جشن رفتن جلوتر و بازی برنده با هدف مدافع پل ماری به عنوان ونکوور وایت کپس هافبک پاتریک متکالف واکنش نشان می دهد پشت سر او در طول نیمه دوم یک MLS فوتبال جمعه 15 ژوئیه سال 2020 در Kissimmee, Fla. (AP Photo/جان Raoux)

جان Raoux / آسوشیتد پرس

گلف: در این سال Safeway باز برگزار خواهد شد بدون تماشاگر از آنجا که از COVID-19 pandemic, مسابقات, مقامات اعلام کرد. این رویداد برنامه ریزی شده به سرب PGA Tour 2020-21 فصل برگزار خواهد شد سپتامبر. 10-13 در Silverado رفت و آمد مکرر در نپا.

NFL: تنسی تیتان در حال توافق بر "چندین ساله پسوند" با NFL عجله رهبر جرثقیل هنری. این چهار سال برای مقابله $50 میلیون دلار 25.5 میلیون تضمین شده با توجه به ESPN.com.

• QB Dak پرسکات خواهد شد بازی در این فصل زیر یک سال حق رای دادن برچسب پس از او و دالاس کاوبویز و نمی تواند توافق بر سر یک قرارداد بلند مدت است.

• کلیولند براونز تکمیل یک معامله با Myles گرت در پنج سال 125 میلیون دلار تمدید قرارداد, ساخت لبه حمله کننده NFL بالاترین پرداخت بازیکن دفاعی.

اگهی: دیو Lewis, نرم افزار کاسه linebacker که بازی برای Tampa Bay Buccaneers, San Diego Chargers و لس آنجلس قوچ در یک NFL حرفه ای زد که از سال 1977 از طریق '83 درگذشت, شنبه در تمپا, فلوریدا. او 65.

بیس بال: تگزاس رنجرز چپ fielder ویلی Calhoun یک بنیسیا بالا آلوم انتظار می رود که دست به شروع فصل به دلیل هیپ فشار است. ... این Boston Red Sox قرار داده شده چپ دست Eduardo Rodriguez جاش تیلور و Darwinzon هرناندز در کشته شدن این لیست در حالی که بازیابی آنها را از coronavirus.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن