گزارش: اوکلند در این درخواست به تاخیر $1.2 میلیون اجاره سالن بزرگ پرداخت

اوکلند را طلسم Stomper می ایستد در این زمینه در طول یک بازی تاخیر به علت معیوب روشنایی برج قبل ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

در نامه ای به ورزشگاه اقتدار اوکلند در این گزارش خواسته به تسلیم یک $1.2 میلیون اجاره پرداخت برای استفاده از سالن بزرگ بود که به علت در مارس 1, با استناد به این تیم را عدم توانایی در استفاده از تسهیلات در طول یک شهرستان موظف پناهگاه در محل.

"این را گفت هرگز به آنها ندارد آنها هرگز نشان داده شده است که" هنری گاردنر سالن بزرگ اقتدار مدیر اجرایی گفت: کرونیکل. "این یک موقعیت است که چه چیزی را اعلام کرد که در نامه ما بوده و بحث در مورد آن به دلیل آن را یک قرارداد اجاره — ما به آن نیاز دارید, ما انتظار آن است."

همه لیگ اصلی بیس بال بازی ها شده اند در وقفه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حالی که تیم MLB صاحبان این گزارش تایید, یک پیشنهاد برای شروع یک 82-بازی فصل در ماه جولای این طرح باید به تایید شده توسط اتحادیه بازیکنان.

هر طرح تایید شده توسط هر دو طرف به احتمال زیاد شامل بازی های انجام شده در مقابل هیچ طرفداران حداقل برای شروع فصل به عنوان بسیاری از ایالت از جمله کالیفرنیا باید ممنوعیت اجتماعات بزرگ به سرعت گسترش coronavirus.

رویدادهای ورزشی است که اجازه می دهد تا طرفداران در غرفه خواهد بود در حال حاضر در مرحله 4 از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom طرح بازگشایی دولت است. Newsom بارها گفت که کالیفرنیا است که ماه به دور از ورود به مرحله 4.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.

بیشتر CORONAVIRUS پوشش:

ثبت نام برای 'روزانه' خبرنامه برای آخرین coronavirus اینجا.

متی تام یک صفحه ویرایشگر در SFGATE. ایمیل: mtom@sfgate.com.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب