ما Covid-19 واکسن آزمایشی را نشان می دهد امیدوار کننده نتایج اولیه

صادر شده در: 19/05/2020 - 02:10 مدرن وارز تجربی COVID-19 واکسن برای اولین بار به آزمایش می شود در ایالات متح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

مدرن وارز تجربی COVID-19 واکسن برای اولین بار به آزمایش می شود در ایالات متحده تولید محافظ آنتی بادی در یک گروه کوچک از افراد داوطلب سالم با توجه به آمار اولیه منتشر شده توسط شرکت زیست فناوری در روز دوشنبه.

تبلیغات

داده ها می آید از هشت نفر که در 45 موضوع ایمنی آزمایشی که لگد کردن در ماه مارس است. این مدرن واکسن یکی از بیش از 100 در حال توسعه در نظر گرفته شده برای محافظت در برابر رمان coronavirus است که آلوده به بیش از 4.7 میلیون نفر در سطح جهان و کشته شدن بیش از 317,000.

به طور کلی این مطالعه نشان داد واکسن امن بود و همه شرکت کنندگان در مطالعه تولید آنتی بادی علیه ویروس.

تجزیه و تحلیل پاسخ در هشت نفر نشان داد که کسانی که موفق به دریافت 100 ميکروگرم دوز و افرادی که دریافت در 25 ميکروگرم دوز بود و سطح محافظ آنتی بادی به دفع این ویروس است که بیش از حد آن در خون یافت می شود از افرادی که از بهبود COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

اخبار صادره از انتشار توسط ایالات متحده شرکت بیوتکنولوژی برداشته سهام Moderna 20 درصد. سهام بعد از افت 1.6% در گسترش تجارت پس از این شرکت گفت: این شرکت قصد دارد به فروش $1.25 میلیارد دلار در سهام عادی برای جمع آوری پول برای واکسن توسعه و ساخت است.

"این یافته های قابل توجه اما آن است که یک فاز 1 کارآزمایی بالینی است که تنها شامل هشت نفر است. آن را طراحی شده برای ایمنی نه برای اثر" دکتر گفت: Amesh Adalja در بیماری های عفونی متخصص در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی بود که درگیر در مطالعه است.

خیلی زود اطلاعات ارائه می دهد یک بارقه امید برای یک واکسن در میان پیشرفته ترین در حال توسعه است.

Adalja گفت: بسیاری از اشکالات می تواند رخ دهد در حال حاضر و در این زمان این واکسن آزمایش شده است برای اثر بخشی در هزاران نفر از مردم. "آنچه ما می بینیم دلگرم کننده است," او گفت:.

دانشمندان در حال تلاش برای درک آنچه در سطح آنتی بادی در نهایت اثبات محافظ در برابر رمان coronavirus و چه مدت است که حفاظت از گذشته خواهد شد.

مدرن گفت: این واکسن به نظر می رسد برای نشان دادن یک دوز واکنش به این معنی که افرادی که از دوز 100 میکروگرم تولید آنتی بادی های بیشتری نسبت به افرادی که از دوز پایین تر.

واکسن واز چراغ سبز برای شروع مرحله دوم تست انسان. هفته گذشته ایالات متحده تنظیم کننده به واکسن "سریع" وضعیت به سرعت تنظیم مقررات بررسی است.

در فاز دوم و یا midstage محاکمه طراحی شده برای تست بیشتر و کارایی و بهینه دوز مدرن گفت: آن را به رها کردن برنامه برای تست 250 میکروگرم دوز و آزمون 50 میکروگرم دوز به جای.

کاهش دوز مورد نیاز برای تولید ایمنی می تواند کمک یدکی مقدار واکسن مورد نیاز در هر شات معنی این شرکت می تواند در نهایت تولید بیشتر از این واکسن استفاده کنند.

به حداکثر رساندن تعداد دوز

"در زمینه یک بیماری همه گیر ما انتظار داریم تقاضا برای دور افتادن عرضه و کاهش دوز بیشتر مردم ما انتظار دارند که قادر به محافظت گفت:" افسر ارشد پزشکی تل Zaks.

دولت ایالات متحده در ماه آوریل قرار داده شده در یک شرط بندی بزرگ در Moderna, حمایت از آن واکسن با $483 میلیون از پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان (بردا) بخشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS).

این شرکت اعلام کرد که کمک مالی را قادر خواهد ساخت تا از آن برای تامین میلیون دوز در هر ماه در سال 2020 و با بیشتر سرمایه گذاری دهها میلیون نفر در ماه در سال 2021 اگر واکسن موفق ثابت می کند.

"ما در حال سرمایه گذاری به مقیاس تولید, بنابراین ما می تواند به حداکثر رساندن تعداد دوزهای ما می تواند کمک به محافظت از مردم به عنوان بسیاری از ما می توانید از SARS-CoV-2," مدرن اجرایی استفان Bancel گفت: با استفاده از نام رسمی برای این ویروس جدید است.

در ماه مه مدرن زده 10 سال همکاری استراتژیک با Lonza گروه که در طول زمان اجازه خواهد داد که این شرکت را به 1 میلیارد و 50 میکروگرم دوز پایان 2021, Zaks در مصاحبه ای گفت:.

این شرکت در حال کار کردن یک برنامه به ارائه واکسن به کشورهای خارج از ایالات متحده Zaks گفت.

"ایالات متحده آماده است برای اولین بار ذینفع از این واکسن" Zaks گفت:, و اضافه کرد که این شرکت معتقد است که این یک "تعهد اخلاقی به این واکسن در دسترس به هر کس که به آن نیاز دارد در سطح جهان است."

مدرن گفت: این انتظار برای شروع یک بزرگتر در اواخر مرحله یا فاز سوم دادگاه در ماه جولای.

وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان تایید شده یا واکسن برای COVID-19 و کارشناسان پیش بینی امن و موثر واکسن می تواند 12 تا 18 ماه از آغاز توسعه که در مدرن مورد در ماه ژانویه است.

قابل توجه ترین عوارض جانبی گزارش شده از اوایل تست مدرن را واکسن سه شد شرکت کنندگان با "آنفولانزا مانند علائم زیر یک شات دوم از بالاترین دوز. این شرکت گفت که به اعتقاد علايم غیر مستقیم اندازه گیری از یک پاسخ ایمنی قوی.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن