San Francisco Giants را گیج کننده در دور اول انتخاب و در سال 2020 MLB پیش نویس

فایل - در این Feb. 25, 2020, فایل, عکس, North Carolina دولت پاتریک بیلی (5) خفاش ها در طول یک NCAA بازی بیس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399
FILE - In this Feb. 25, 2020, file photo, North Carolina State's Patrick Bailey (5) bats during an NCAA baseball game on in Raleigh, N.C.

فایل - در این Feb. 25, 2020, فایل, عکس, North Carolina دولت پاتریک بیلی (5) خفاش ها در طول یک NCAA بازی بیس بال در رالی N. C.

بن McKeown / آسوشیتد پرس

در حال حاضر San Francisco Giants' top چشم انداز گیر جوی بارت تیم دوم به طور کلی انتخاب در سال 2018 پیش نویس است. با توجه به Fangraphs' پیش فصل چشم انداز رتبه بندی بارت صفوف به عنوان شماره 10 چشم انداز در تمام بیس بال است. 23 ساله خود را به پایان 2019 فصل در دو-یک به عنوان یک عضو از ریچموند پرواز سنجاب تدوین چشمگیر .316/.368/.544 در روی لئامت دادن کوتاه بود. به عنوان شکن Posey در ادامه به تدریج کاهش بارت به نظر می رسد آماده به بیش از شروع کار در آینده نزدیک.

که باعث می شود این غول' در دور اول انتخاب و در چهارشنبه شب MLB پیش نویس از همه بیشتر گیج کننده است. غول برداشت پاتریک Bailey, یک جالب از ایالتی کارولینای شمالی با 13th انتخاب کنید به طور کلی. به عنوان یک کالج, گیر بیلی مسیر به رشته های نسبتا کوتاه است. و catchers نیست دقیقا مانند shortstops یا مرکز دونده — آنها به طور کلی لازم نیست خیلی موضعی انعطاف پذیری. به نظر می رسد که بیلی و بارت ملزم به طور مستقیم در تضاد با یکدیگر است.

SF ورزشی: 49ers CB ریچارد شرمن خواستار تنوع بیشتر در NFL

که چگونه Farhan بیشتر Giants' رئیس جمهور از بیس بال عملیات آن را می بیند.

"من فکر می کنم این نوع از مظهر دو بیس بال adages که شما لازم نیست پیش نویس برای نیاز — من حتی نمی خواهد می گویند اما درک نیاز — و شما هرگز نمی تواند بیش از حد نواز" زیدی گفت: NBC Sports منطقه خلیج. "بیلی ممکن است آن مرد که فقط به حال وسیعترین اجماع در گروه ما از (سراغ مدیر Michael Holmes) به بقیه از او سراغ گروه ما تجزیه و تحلیل بخش که عاشق قدرت و صبر و شکیبایی و مهارت های دفاعی. آن را واقعا قوی اجماع برای انتخاب ما به عنوان یک سازمان است."

قبل از کالج فصل بیس بال کوتاه قطع شد و با توجه به کروناویروس همه گیر بیلی بود به یک تاول شروع به قرار دادن یک .296/.466/.685 خط در 73 صفحه ظاهر.

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب