صرفه جویی در تابستان: اتحادیه اروپا پیشنهاد سه مرحله برنامه ریزی برای افزایش گردشگری در میان Covid-19

صادر شده در: 13/05/2020 - 14:37Modified: 13/05/2020 - 14:37 اتحادیه اروپا روز چهارشنبه مجموعه ای از برنامه ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

اتحادیه اروپا روز چهارشنبه مجموعه ای از برنامه به صورت مرحله به مرحله راه اندازی مجدد سفر در تابستان امسال امید به نجات میلیون ها گردشگری مشاغل در معرض خطر این بیماری همه گیر کوروناویروس در سراسر اروپا و جهان بالا مقصد تعطیلات.

تبلیغات

محدودیت های مسافرتی برای مبارزه با این ویروس در حال حاضر به حال یک تاثیر مخربی در این بخش با شرکت های هواپیمایی در سراسر این قاره مجبور به ریختن ده ها هزار نفر از مشاغل است.

گردشگری حیاتی است به اتحادیه اروپا به عنوان یک کل حسابداری برای 10 درصد از تولید ناخالص داخلی و 12 درصد از مشاغل است.

این به ویژه مهم است به جنوب کشور در حال حاضر مبارزه با بدهی و تاثیر COVID-19 – به ویژه یونان و ایتالیا و اسپانیا.

"امروز را ارشاد می تواند شانس بهتر نجومی برای بسیاری از اروپایی ها که امرار معاش بستگی به گردشگری و البته برای کسانی که می خواهم به سفر در تابستان امسال" کمیسیون اتحادیه اروپا را به معاون اجرایی رئیس جمهور, Margrethe بازرگانی به خبرنگاران گفت:.

در یک نشانه آشکاری از بحران رو به صنعت بزرگترین گروه گردشگری TUI گفت: این برنامه ریزی به بریده بریده 8000 شغل آن را به عنوان ضرر و زیانی بیش از 750 میلیون یورو برای سه ماه اول سال.

روش مرحله به مرحله

در حالی که تصمیم گیری در مورد بازگشایی مرز سقوط به دولت های ملی و بروکسل است اصرار به 27 کشور اتحادیه اروپا را به یک رویکرد هماهنگ به محدودیت های بلند – پس از یک اتفاقی شروع به بحران است که در آن سرمایه بسته مرز با کمی و یا بدون مشاوره.

اتحادیه اروپا پیشنهاد سه مرحله رویکرد شروع با وضعیت فعلی که در آن اکثر غیر ضروری سفر در سراسر مرزهای ممنوع است.

در مرحله بعدی اتحادیه اروپا می خواهد مرز محدودیت برداشته بین کشورها و مناطق در مرحله مشابهی از این بیماری همه گیر و که در آن وضعیت سلامت بهبود است.

در مرحله نهایی همه coronavirus مربوط به کنترل مرز خواهد بود برداشته و سفر مجاز در سراسر اروپا یک بار دیگر.

بروکسل اصرار دولت به نظر اقتصادی و عوامل اجتماعی و همچنین سلامت آنها به عنوان وزن بازگشایی مرزهای خود را.

ماسک صورت در هیئت مدیره

گذشته از تاثیر اقتصادی سالانه تعطیلات تابستان مهم مراسم گرامی توسط میلیون ها نفر از اروپایی ها.

"این است که نمی تواند عادی تابستان... اما زمانی که همه ما بخشی از ما نمی باید به صورت یک تابستان در خانه گیر کرده و یا به طور کامل از دست داده برای صنعت گردشگری" بازرگانی گفت.

تعطیلات در زمان coronavirus نگاه مجموعه ای به جای های مختلف بیش از پیش با اقدامات در محل برای به حداقل رساندن خطر عفونت.

مسافران باید لباس facemasks در حالی که در مشترک حمل و نقل مانند هواپیما و قطار و اتوبوس و همچنین در مراکز مانند فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن تحت اتحادیه اروپا توصیه.

کمتر مسافران ممکن است اجازه داده شود در هیئت مدیره اجازه می دهد تا آنها را به حفظ امن فاصله و بوفه مبلمان و ناهار خوری در ماشین را توقیف.

هتل ها و رستوران ها خواهد خواست به منظور محدود کردن مهمان اعداد به طوری که آنها می تواند احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

به منظور نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی پیشرفت بیماری و به سرعت شناسایی هر گونه نقاط – کشورهای عضو اتحادیه اروپا توافق کرده اند که برای اطمینان از تماس با ما-ردیابی نرم افزار تلفن کار در سراسر مرز.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب