شمال شرقی به نظر می رسد به حرکت می کند نه فقط دانش آموزان اما کلاس های درس به Westin Copley مربع; مدارس دیگر نیز فایل 'د densification' برنامه ای با شهرستان

چند بوستون کالج ها باید ثبت طرح با شهرستان را بیش از همه یا بخش هایی از محلی هتل ها و ساختمان های آپارتمانی به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

چند بوستون کالج ها باید ثبت طرح با شهرستان را بیش از همه یا بخش هایی از محلی هتل ها و ساختمان های آپارتمانی به خانه دانش آموزان در این پاییز.

حتی با پیش بینی کاهش تعداد دانش آموزان در محوطه مدارس می گویند که آنها نیاز به فضای اضافی به دلیل Covid-19 برنامه ریزی به معنی حذف سه برابر و چهار فرد واحد و ساخت اتاق به خانه هر دانش آموزانی که در آزمون مثبت در Covid-19 آزمون به مدت دو هفته در یک زمان. این طرح نیاز به تصویب هر دو BPDA و ISD.

در میان براده با BPDA:

دانشگاه

شمال شرقی پیشنهاد کرده است اجاره 11 طبقه در Westin Copley محل به خانه تا 575 دانش آموزان در 290 اتاق - و تا 40 کارکنان در 40 اتاق های بیشتر. شمال شرقی می گوید آن است که صحبت کردن به هتل مورد احتمالا اجاره چند ballrooms و اتاق های کنفرانس و همچنین به عنوان Gretta لوکس و IJ فاکس فروشگاه برای استفاده به عنوان کلاس های درس دانشکده و کارکنان دفاتر "گرفتن و رفتن" غذاخوری و یک mailroom برای دانش آموزان قرار دارد وجود دارد.

این دانشگاه همچنین می خواهد به اجاره کل Midtown متل در هانتینگتون خیابان به خانه تا 297 دانش آموزان و 8 کارکنان در 157 اتاق و می خواهد به افزایش تعداد دانشجویان این خانه ها در ساختمان های آپارتمانی که با آن در حال حاضر اجاره در Hemenway خیابان هانتینگتون خیابان سمفونی, جاده, Westland, خیابان, St. Stephen خیابان و Columbus Avenue توسط بسیاری به عنوان 328 در 147 آپارتمان.

این مدرسه همچنین می خواهد به اجاره سمفونی سالن کوهن بال برای استفاده به عنوان یک دانش آموز کافه تریا.

شمال شرقی تشکیل پرونده.

بو می خواهد به بیش از شش داستان 1047 مشترک المنافع Ave. در Allston را Packard گوشه به خانه تا 179 قرنطینه دانش آموزان پس از آزمون مثبت. این ساختمان که دارای Caffe Nero در طبقه اول به عنوان سرريز مسکن برای بو هنگامی که آن را بازسازی Myles Standish سالن چند سال پیش.

در حالی که در قرنطینه دانش آموزان خواهد شد که دسترسی کامل به اینترنت بی سیم در محل اسکان خود به طوری که آنها قادر به حضور در کلاس های از راه دور و شرکت در مجازی فعالیت های دانشجویی. هر واحد مجهز به یک آشپزخانه کامل و یک واشر/خشک کن. ملحفه و بالش و حوله خواهد شد ارائه شده توسط BU. امکانات رفاهی نیز شامل تامین مواد غذایی و نوشیدنی و بو ناهار خوری خدمات ارائه خواهد شد به طور منظم تحویل از وعده های غذایی آماده برای گرم کردن مجدد میوه های تازه تولید و محصولات لبنی است.

این ساختمان خواهد بود که تمام وقت امنیت در درب BU می گوید.

BU پر کردن.

بازرگانی Suffolk دانشگاه

Suffolk پیشنهاد کرده است که بخش هایی از هتل های متعدد به خانه هر دو به خوبی و قرنطینه دانش آموزان است.

مدرسه پیشنهاد به اجاره 75 اتاق در هایت محور Faneuil سالن در ابتدا خانه همه دانش آموزان ورود از خارج از انگلستان جدید نیویورک و نیوجرسی برای دو هفته قرنطینه در ابتدای ترم و سپس به رزرو اتاق برای هر دانش آموزانی که در آزمون مثبت در طول سال تحصیلی.

مدرسه نیز پیشنهاد به اجاره 162 اتاق در DoubleTree هیلتون در واشنگتن 156 اتاق در هتل Wyndham در خیابان شکوفه و 80 اتاق در بوکسور هتل در Merrimac خیابان.

Suffolk پر کردن.

جدید انگلستان هنرستان

مدرسه می خواهد به اجاره تا 98 تک اشغال اتاق ها در هتل انقلاب, 40 برکلی سنت در جنوب پایان با مساحت برای دانش آموزان به انتخاب کنید تا افت کردن وعده های غذایی و احتمالا با فضا برای راه اندازی دو به سه حوزه عمل برای دانش آموزان است.

New England Conservatory پر کردن.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن