علائم تماس با پلیس defunding ظهور در West Roxbury شب زنده داری

مردم آمدند و به نام مقدس دوار در West Roxbury برای دومین راست دوشنبه به مر در شب زنده داری برای جورج فلوید Bre

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

مردم آمدند و به نام مقدس دوار در West Roxbury برای دومین راست دوشنبه به مر در شب زنده داری برای جورج فلوید Breonna تیلور و دیگر سیاه پوستان کشته شده توسط پلیس.

وجود دارد نه کاملا به عنوان بسیاری از تظاهرکنندگان در هفته گذشته است. یکی از چیزهایی که جدید بود این هفته هر چند مردم نشانه برگزاری مطلب "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" - چیزی که نمی شد به یک موضوع در حرکت سریع بحث و گفتگو در مورد حقوق مدنی و نژادی عدالت فقط یک هفته پیش حداقل نه در West Roxbury.

Sign: Defund police

نیز به طرز محسوسی متفاوت است: حضور پلیس. جایی که در هفته گذشته بشکه بود آماده به سر و صدا با تظاهر - با 40 helmeted baton-دارای حق اعمال پلیس امنیت E-5 ایستگاه پلیس و همسایه 7-Eleven و با موتور سیکلت پلیس از اطراف و حومه شهر خروشان از طریق روتاری فقط در مورد جعلی "Antifa" در حال پرواز واقعی بود که از آن نبود امروز تنها چهار یا پنج افسران هیچ کدام با کلاه در هیچ یک باتوم محکم با هر دو دست ایستاده بود در مقابل ایستگاه. و در حالی که موتور سیکلت پلیس بازگشت آنها باقی می ماند خوبی از نظر خنک کننده موتور خود را در این روشه وارنر پارکینگ.

و موانعی را که نگه داشته و مردم حتی از راه رفتن در پیاده رو در مقابل ایستگاه یا پایین West Roxbury پارک وی به بلگراد خیابان بودند به عقب رانده و اجازه دادن به مردم در راه رفتن و نگه داشتن نشانه درست در مقابل ایستگاه.

7-Eleven ,هر چند هنوز هم چادری در تخته سه لا (به عنوان 7-Eleven بیش از یک مایل دور کردن در خیابان بهار):

Boarded up 7-Eleven

شب زنده داری بود اسپانسر شده از طرف مترقی West Roxbury/Roslindale.

Sign: Silence is consent
Sign: Black lives matter
Sign: Fellow white people
Bandana: Black lives matter
Kid with mohawk and BLM signs
Sign: It's our problem
Sign: Black lives matter
Sign: Remember DJ Henry
Sign: Black lives mattert


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب