برخی از کلیساهای کاتولیک می تواند دوباره باز کنید در اوایل روز شنبه; اما قلمرو مذهبی اسقف اعظم می گوید: تقدیر از فیزیکی جرم حضور خود ادامه خواهد داد

توسط adamg در سه شنبه 05/19/2020 - 10:23 am قلمرو مذهبی اسقف اعظم بوستون اعلام کرد امروز صبح که parishes

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

قلمرو مذهبی اسقف اعظم بوستون اعلام کرد امروز صبح که parishes که مراحل خاصی را می تواند دوباره برای باز کردن توده ها به عنوان اوایل شنبه شب.

کلیساها را به درخواست اجازه از مقامات بالاتر - و اثبات آنها باید اقدامات برای به حداقل رساندن و اگر نه به طور کامل از بین بردن خطر اعضای خود را گسترش یا قرارداد Covid-19.

کلیساها باید رزومه توده ها قبل از آنها آماده هستند و تصمیم به تاخیر در از سرگیری توده ها تا مارس 31 خوبی ممکن است بهترین تصمیم برای یک محله.

همچنین قلمرو مذهبی اسقف اعظم دفتر مدیریت ریسک توصیه می کند:

برخی از جوامع از جمله شهرهای بوستون و سامرویل ممکن است محلی شهرداری سفارشات که سختگیرانه تر از کسانی که از دولت و کسانی که باید محترم شمرده شود.

مشاوره ادامه می دهد:

تقدیر از یکشنبه توده تعهد خود ادامه خواهد داد و برای آینده قابل پیش بینی.

کاردینال شان به شدت تشویق مردم در جمعیت های آسیب پذیر به ویژه افراد مسن و کسانی که با پیچیده فیزیکی شرایط برای ادامه به تماشای انبوه از خانه های خود در محله رسانه های اجتماعی و یا در CatholicTV.

Parishes نیاز به یک راه محدود کردن تعداد زیادی از مردم که برای آمدن به کلیسا. یک گزینه قابل دوام ممکن است به استفاده از یک بسته ثبت نام مانند SignUpGenius یا EventBrite. ثبت نام از طریق تلفن یا ایمیل نیز باید یک گزینه است.

مهم نیست که چه گزینه یک محله انتخاب اصلح باید قادر به اطمینان حاصل شود که اندازه این جماعت در کلیسا این است که بیش از 40 درصد از ظرفیت و نه بیشتر از کلیسا می تواند متناسب با اجتماعی فاصله حفظ شود.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن