منبع می گوید NFL ارائه می دهد به قراضه تمام بازی های پیش فصل

NFL ارائه شده به قراضه تمام بازی های پیش فصل یک فرد آشنا با این تصمیم می گوید آسوشیتد پرس. بازیکنان در ان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

NFL ارائه شده به قراضه تمام بازی های پیش فصل یک فرد آشنا با این تصمیم می گوید آسوشیتد پرس.

بازیکنان در انجمن به دنبال هیچ پیش فصل و بازی های لیگ تا به حال کاهش این نمایشگاه برنامه برای دو بازی. اما NFL گفت: این امر از بین بردن آن پیش فصل مسابقات و ارائه بازیکنان 18 روز پیشرفته از هفت. این فرد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که ارائه شده است ساخته شده است.

بخش دیگری از این پیشنهاد این است که به وسیله ای برای بازیکنان در مورد شرکت در اردوگاه های آموزشی و/یا بازی به انتخاب کردن و دریافت دستمزد.

این اتحادیه نیست و قابل قبول ارائه می دهد. اگر آن را ندارد, هر دو طرف را یک گام بزرگ به سمت شروع فصل در زمان.

• نیویورک جتز امضا rookie توهین آمیز مقابله با Mekhi Becton به 11th انتخاب در پیش نویس NFL به چهار سال $18.45 میلیون قرارداد.

در جای دیگر

تبعید جیز امید

برای استفاده از دزدان دریایی' پارک

تورنتو بلو جیز در حال صحبت کردن به دزدان دریایی پیتسبورگ در مورد های خود را در لیگ برتر ballpark را در این سال پس از دولت کانادا منع آنها را از بازی در ورزشگاه خانگی خود در میان coronavirus بیماری همه گیر.

دزدان دریایی جمهور تراویس ویلیامز تایید مذاکرات و صدا آماده استقبال از Blue Jays. "این خواهد بود یک چالش های به یاد ماندنی برای کارکنان ما اما با تکیه به کمک به دیگران است چه Pittsburghers انجام بهترین" او در بیانیه ای گفت.

Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت: تیم خود را بیش از پنج برنامه های جایگزین است اما مشخص است.

• لیگ اصلی بیس بال دو برابر جدا شده دوربین های در دسترس برای بررسی به 24 سال جاری است. هر مدیر باید 20 ثانیه برای تصمیم گیری که آیا برای درخواست بررسی را از 30.

• Dr. Anthony Fauci این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص و یک خود اعلام کرد طرفداران این قهرمان اتباع واشنگتن خواهد پرتاب کردن تشریفاتی زمین برای اولین بار در این بازی برای اولین بار از این بیماری همه گیر تاخیر نجومی. اتباع میزبان نیویورک یانکیز در روز پنج شنبه.

فوتبال: معتبر Ballon d'or اهدا خواهد شد چرا که این بیماری همه گیر است مختل شود. اعطا شده توسط France Football magazine جایزه داده شده است از سال 1956.

• در MLS برگشت مسابقات نزدیک اورلاندو, Mauricio Pereyra هدف در اواسط نیمه دوم به اورلاندو سیتی 1-1 قرعه کشی با فیلادلفیا یونیون و نقطه بالا از گروه A. ... اینتر میامی شد اولین MLS تیم به از دست دادن آن پنج بازی هنگامی که اسماعیل Tajouri-Shradi به ثمر رساند در اواسط نیمه دوم در New York City FC را با پیروزی 1-0.

بسکتبال: West Coast کنفرانس بازیکن سال Filip Petrusev گفت که او به دنبال یک نرم افزار حرفه ای و بازگشت نهایی او دو سال در گنزگا.

کالج ها: جنوب غربی کنفرانس ورزشی به تعویق افتاد سقوط ورزش به دلیل همه گیر و امید به برگزاری یک کوتاه فوتبال در فصل بهار است.

اسب مسابقه: لوس آلامیتوس خاموش است مشروط با هیئت دولت تصویب طرح خود را به آدرس صدمات و مرگ و میر در اورنج کانتی آهنگ.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن