مشخصات درب ضد سرقت آتاردربب لومیس کالا

مشخصات فنی درب ضد سرقت آتادروب طراحی کلی درب های ضد سرقت شامل المان های مختلفی است که آرتام ایده پارسیان با د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 مهر 1401

مشخصات فنی درب ضد سرقت آتادروب

طراحی کلی درب های ضد سرقت شامل المان های مختلفی است که آرتام ایده پارسیان با در نظر گرفتن تمامی نکات درب های ضد سرقت را طبق قوانین و شرایط تولید می کند. در این مقاله قصد داریم انواع مشخصات این نوع درب ها را برای شما شرح دهیم.

درب ضد سرقت

در آرتام ایده پارسیان چهارچوب درب های ضد سرقت به ضخامت نیم میلی متر و یک میلی متر طراحی و ساخته می شود که این فرآیند با دستگاه رول فرمینگ انجام خواهد شد. استفاده از این به جای ماشین یا دستگاه خم کن باعث افزایش دقت در تولید قاب درب ضد سرقت و کاهش یا رفع ایراداتی مانند آسیب دیدگی تعمیر به مرور زمان می شود. مشخصات درب ضد سرقت آتاردرب

ساختار داخلی درب ضد سرقت

برای ضد سرقت درب از رول دوبل در سرتاسر درب استفاده شده است. سطح مقطع این رول یک مستطیل توخالی است. همچنین در داخل در از کاغذ کاملا بسته استفاده شده است و روی لت ها پروفیل هایی برای افزایش استحکام تعبیه شده است.

از آنجایی که در این نقطه حداکثر نیروی ممکن وارد شده به درب ضد سرقت وارد در می شود، استفاده از سوراخ های مربعی شکل در این نقطه باعث افزایش مقاومت درب می شود. ضخامت درب ضد سرقت در هر پنل با این پیچ و مهره ها حداقل 75 میلی متر است.

عایق حرارت و صدا

به منظور ایجاد عایق صوتی و حرارتی در تولید درب های ضد سرقت از نوارهای آب بندی از طریق درب (آب بندی گارمانی) و همچنین پرکننده های داخلی در داخل سازه درب استفاده می شود. نوار آب بندی گارمانی یک نوار پلاستیکی است که در دو یا چهار طرف هر لولای درب استفاده می شود که باعث افزایش ضریب مقاومت حرارتی و صوتی درب می شود.

برای افزایش مقاومت صوتی و حرارتی می توان از نوار دوبل درزگیر استفاده کرد، علاوه بر این فیلرهای استفاده شده در ساخت درب از USite با چگالی بالا می باشد که در شیارهای U شکل درب و سایر قسمت های داخلی استفاده می شود. . مناطق.

روکش درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین اجزای درب که در قیمت تمام شده درب ضد سرقت موثر است روکشی است که استفاده می شود. از مهم ترین انواع روکش های تولید شده در شرکت آرتام ایده پارسیان برای استفاده در درب های ضد سرقت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• روکش ام دی اف به ضخامت 8 میلی متر با رویه ملامینه: این نوع روکش توسط پرس هیدرولیک در دمای بالا تولید می شود. از آنجایی که کاغذ ملامینه قیمت مناسب تری نسبت به روکش پی وی سی دارد، استفاده از این روکش باعث می شود درب ضد سرقت مقرون به صرفه باشد. مهمترین مزیت این تاپ مقاومت بالای آن در برابر هر گونه سایش، خط و خش و رطوبت است که به دلیل ساختار سفت و سخت این تاپ، این رویه فقط بر روی درب های برش cnc قابل استفاده است.

• روکش ام دی اف 8 میل با لایه رویی پی وی سی: این نوع روکش با استفاده از دستگاه وکیوم گرم و چسب برند مخصوص ایتالیا تولید می شود که در دو سایز 0.2 و 0.4 قابل تولید می باشد. نوع 0.2 حالت عادی و نوع 0.4 نوع مخملی کره ای این نوع تاپ می باشد.

• استفاده از رویه ام دی اف با روکش طبیعی چوب راش از دیگر انواع روکش های مورد استفاده برای تولید درب های ضد سرقت می باشد. از آنجایی که روکش های ام دی اف معمولا سطوح صاف و ساده ای دارند، فشار دادن این نوع سطح روی ام دی اف می تواند زیبایی منحصر به فردی به درب ببخشد.

• استفاده از روکش طبیعی گردو روی ام دی اف یکی دیگر از انواع کرکره درب ضد سرقت ساخت شرکت آرتام ایده پارسیان است که هم زیبایی و هم تولید و کیفیت چوب خاص را به درب خواهد داد. از روغن های پولیش نیز برای درخشندگی و زیبایی سطح استفاده می شود.

• سطح ام دی اف با روکش HPL: اچ پی ال ​​مخفف لمینت پرفشار تزئینی است که به معنای استفاده از روکش لمینت شده با فشار و دمای بالا می باشد. این نوع لمینت یکی از محصولات شرکت BERK ایتالیا یکی از بهترین و با ارزش ترین شرکت ها در زمینه تولید بالا می باشد. بهترین مکان برای استفاده از این نوع درب و روکش در بیمارستان ها، کلینیک ها یا سایر مراکز درمانی است که نیاز به تمیز کردن مداوم درب دارند.

انواع دستگاه های ضد سرقت

درب ضد سرقت شامل لوازمی مانند قفل، لولا، دستگیره و ... می باشد که هر کدام نقش اساسی در کیفیت درب دارند. قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت شرکت آرتوم سازه از محصولات شرکت کاله ترکیه می باشد که یکی از بهترین تولید کنندگان قفل در دنیا به شمار می رود. بر اساس نیاز مشتری انواع مختلفی دارد (قفل های شش زبانه یا چهارده زبانه برای استفاده در درب های ضد سرقت موجود است و این برند دارای گارانتی 5 ساله می باشد. همچنین DAF ترکیه از دیگر برندهای معتبر می باشد. در بخش ساخت قفل درب های ضد سرقت قابل استفاده بوده و 7 سال گارانتی به مشتریان ارائه می دهد.

دستگیره درب ضد سرقت آرتم سازه برند دوغانلار ترکیه و دارای 5 سال گارانتی می باشد.

لولاهای ضد سرقت آرتم سازه دارای دو مدل جوش ثابت یا سوزنی (قابل تنظیم) می باشد. برای تولید یک لولا ثابت که استحکام لولا را افزایش می دهد، از فرآیند جوشکاری CO2 استفاده می شود. (HAZ یا مناطق متاثر از گرما). همچنین برای افزایش مقاومت در برابر باز شدن درب به در، می توانید از نوع لولای پین استفاده کنید.

رنگ درب ضد سرقت

برای رنگ آمیزی فریم یا پروفیل فلزی درب دزدگیر آرتوم ایده از رنگ مخصوص فر با دمای بالا الکترواستاتیک استفاده می شود. در ضمن برای رنگ آمیزی چوب درب ضد سرقت از پلی اورتان تولیدی شرکت برند Genj ترکیه استفاده می شود.

از موارد سفارشی استفاده کنید

برخی از موارد مورد نیاز مشتری را می توان برای استفاده در درب های ضد سرقت ساخت. قفل دیجیتال، استفاده از آلومینیوم یا استیل برای ساخت لولای در و بسیاری موارد دیگر مرتبط خواهد بود زیرا تمام مراحل ساخت درب های ضد سرقت در داخل کارخانه انجام می شود.

loomiskala.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن