اسپانیا به بازگشایی مرزهای اتحادیه اروپا در ژوئن 21, بیش از یک هفته جلوتر از برنامه

صادر شده در: 14/06/2020 - 16:40ویرایش: 14/06/2020 - 16:41 اسپانیا یکی از جهان پیشرو توریستی را یکشنبه آینده

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

اسپانیا یکی از جهان پیشرو توریستی را یکشنبه آینده به برقراری مجدد سفر رایگان با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا, نخست وزیر پدرو سانچز اعلام کرد.

تبلیغات

زمین مرز با پرتغال خواهد شد اما بسته باقی می ماند تا ژوئیه 1. پرتغال دچار یک مقدار پایین تر مرگ و میر از اسپانیا از coronavirus بیماری همه گیر.

مادرید قبلا برنامه ریزی شده برای راه اندازی مجدد کامل اتحادیه اروپا سفر در تاریخ 1 ژوئیه اما تصمیم به بلند کردن "border چک با همه کشورهای عضو در 21 ژوئن" سانچز گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی در روز یکشنبه.

تاریخ جدید همزمان با لغو وضعیت اضطراری اسپانیا تحمیل شده از اواسط ماه مارس به مبارزه Covid-19 به عنوان تلفات افزایش یافت.

اسپانیا ثبت بیش از 27 ، 000 مرگ و میر در این بیماری همه گیر یکی از بالاترین عوارض در سراسر جهان است.

اما در روز دوشنبه بیش از 70 درصد از اسپانیا 47 میلیون نفر از جمعیت خواهد شد و در مرحله نهایی از فاز عقبگرد از مستند است که باید در پایان ماه ژوئن 21.

کمیسیون اروپا توصیه کرده است که 27 اعضای اتحادیه اروپا به طور کامل بازگشایی مرزهای خود را با یکدیگر در ژوئن 15 و بسیاری از کشورهای در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است.

ایتالیا بازگشایی مرزهای خود در ژوئن 3, لغو همه محدودیت ها برای مسافران از در اروپا است.

رئال مادرید اعلام کرده است این ویروس را تحت کنترل اما سانچز اشاره به ترس است که باز کردن مرزها می تواند به تحریک یک موج جدید گفت: "این یک لحظه بحرانی اما ما آماده هستند".

مسافران که وارد اسپانیا پس از 15 ماه مه و تا به حال برای رفتن به قرنطینه را ببینید پایان دوره خود را در انزوا در ژوئن 21, سانچز اضافه شده است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب