دیدنی "حلقه آتش" خورشید گرفتگی لرزش skywatchers از آفریقا به آسیا

صادر شده در: 21/06/2020 - 11:41اصلاح شده با: 21/06/2020 - 11:41 Skywatchers همراه یک باند باریک از غرب آفریق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

Skywatchers همراه یک باند باریک از غرب آفریقا تا شبه جزیره عربستان و هند و شرق دور شاهد یکشنبه دراماتیک "حلقه آتش" خورشید گرفتگی.

تبلیغات

به اصطلاح حلقوی گرفتگی زمانی رخ می دهد که ماه—عبور بین زمین و خورشید است که کاملا به اندازه کافی نزدیک به سیاره ما به طور کامل مبهم نور خورشید ترک نازک حلقه خورشیدی دیسک قابل مشاهده است.

آنها اتفاق می افتد در هر سال یا دو و تنها می تواند دیده شده است از یک مسیر باریک در سراسر این سیاره است.

یکشنبه گرفتگی وارد نیمکره شمالی طولانی ترین روز سال—انقلاب تابستانی—هنگامی که زمین قطب شمال کج شده است به طور مستقیم به سمت خورشید.

The partial solar eclipse as seen from Yevpatoria, Crimea, on June 21, 2020.
جزئی خورشید گرفتگی به عنوان دیده می شود از Yevpatoria, کریمه در تاریخ 21 ژوئن سال 2020 است. ایسنا - آلکسی PAVLISHAK

"حلقه آتش" برای اولین بار قابل مشاهده در شمال شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو از 5:56 به وقت محلی (04:56 GMT) فقط چند دقیقه پس از طلوع آفتاب.

این نقطه از حداکثر مدت با قطع برق به مدت 1 دقیقه و 22 ثانیه است.

قوس به سمت شرق در سراسر آفریقا و آسیا رسیده است "حداکثر گرفتگی"—با هاله خورشیدی در اطراف ماه—بیش از Uttarakhand, هند در نزدیکی چین و هند مرزی در 12:10 به وقت محلی (0640 GMT).

The partial solar eclipse as seen from New Delhi, India, on June 21, 2020.
جزئی خورشید گرفتگی به عنوان دیده می شود از دهلی نو, هندوستان, در تاریخ 21 ژوئن سال 2020 است. ایسنا - دانمارکی صدیقی

بیشتر دیدنی و جذاب, اما کمتر عمر طولانی: دقیق تراز زمین و ماه و خورشید قابل مشاهده بود برای تنها 38 ثانیه است.

در نایروبی شرق آفریقا ناظران را دیدم تنها یک گرفتگی جزئی به عنوان ابر مسدود, آسمان برای چند ثانیه در لحظه دقیق ماه باید تقریبا پنهان خورشید است.

An Iranian woman uses special protective glasses to observe the solar eclipse, in Tehran, Iran, on June 21, 2020.
یک زن ایرانی با استفاده از محافظ مخصوص عینک برای مشاهده خورشید گرفتگی در تهران, ایران) در تاریخ 21 ژوئن سال 2020 است. از طریق رادیو فردا - WANA NEWS AGENCY

با وجود برخی از ناامیدی سوزان Murbana به خبرگزاری فرانسه گفت: "این بسیار هیجان انگیز بود چرا که من فکر می کنم من خیلی با وسواس گرفت.

"امروز شده است بسیار مهربان به ما نظر ابرها. و ما قادر به دیدن بیشتر از آن گفت:" Murbana که با راه اندازی این سفر تلسکوپ آموزشی برنامه با شوهرش چو.

بدون بیماری همه گیر کوروناویروس آنها را سازماندهی سفر به دریاچه Magadi در جنوب کنیا که در آن آسمان به طور کلی واضح تر از بیش از سرمایه است.

"با این وضعیت همه گیر ما قادر به جمعیت... و بچه ها به دنبال از طریق و یا انجام چیزهای," او گفت: اما هنوز موفق به به اشتراک گذاری این رویداد در رسانه های اجتماعی.

"ما تا به حال حدود 50 نفر پیوستن به ما از طریق زوم و سپس ما بسیاری از مردم از طریق ما, Facebook live."

حلقوی گرفتگی قابل مشاهده است از تنها حدود دو درصد از زمین های سطح فلورنت Delefie یک ستاره شناس در رصدخانه پاریس گفته.

"این کمی مانند تعویض از 500 وات تا 30 وات نور لامپ," او اضافه شده است. "این یک نور سرد و شما لازم نیست را به عنوان به خوبی."

The partial solar eclipse as seen from the Cairo suburb of Maadi, Egypt, on June 21, 2020.
جزئی خورشید گرفتگی به عنوان دیده می شود از قاهره حومه معادی, مصر, در تاریخ 21 ژوئن سال 2020 است. ایسنا - AMR عبدالله DALSH

حیوانات spooked

حیوانات می توانید spooked—پرندگان گاهی به خواب بروید و گاو را به انبار.

کامل گرفتگی قابل مشاهده بود در مکان های پی در پی بیش از یک دوره نزدیک به چهار ساعت و یکی از آخرین مکان برای دیدن نیمه پنهان خورشید بود و تایوان است.

مردم صدها کیلومتر (کیلومتر) در هر دو طرف از centreline در سراسر 14 کشور می تواند همچنین دیدن نور تخلیه از بعد اما نه "حلقه آتش".

آب و هوا در شرایط بحرانی برای مشاهده.

A crow stands on a roof as the partial solar eclipse is visible in Nairobi, Kenya, June 21, 2020.
کلاغ می ایستد در یک سقف به عنوان جزئی خورشید گرفتگی قابل مشاهده است در نایروبی کنیا تاریخ 21 ژوئن سال 2020 است. ایسنا - BAZ رتنر

یک خورشید گرفتگی همیشه رخ می دهد در حدود دو هفته قبل یا بعد از ماه گرفتگی, زمانی که ماه در حرکت به سایه زمین. ماه گرفتگی قابل مشاهده هستند از حدود نیمی از سطح زمین است.

وجود خواهد داشت یک دوم خورشید گرفتگی در سال 2020 در 14 دسامبر به بیش از آمریکای جنوبی است. از آنجا که ماه خواهد بود کمی نزدیک تر به زمین آن را مسدود کردن نور خورشید به طور کامل.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن