تنیس, آیکون Yannick Noah انتقاد سفید فرانسوی ورزشکاران' 'سکوت' در نژادپرستی

صادر شده در: 08/06/2020 - 08:17بروز رسانی: 08/06/2020 - 08:17 Yannick Noah, آخرین, فرانسوی, برنده تنیس گرند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Yannick Noah, آخرین, فرانسوی, برنده تنیس گرند اسلم عنوان در روز یکشنبه شدت انتقاد کرد و در "سکوت" خود را سفید هموطنان بیش از نژادپرستی است.

تبلیغات

نوح گفت که او نگران بود که ورزشکاران در فرانسه در محکومیت خشونت پلیس و تبعیض در پس از مرگ جورج فلوید در ایالات متحده بودند ،

60 ساله و یک پسر یک کامرونی پدر و مادر ادای احترام کردند غرفه های گرفته شده توسط همکار بازیکنان تنیس Gael Monfils و Jo-Wilfried Tsonga و همچنین جام جهانی برنده فوتبالیست Kylian Mbappe.

"این خوب است که افراد جوان درگیر هستند اما آنچه مرا ناراحت می کند این است که همه آنها یا مخلوط با مسابقه یا سیاه و سفید" نوح که اسیر Roland Garros عنوان در سال 1983 گفت: فرانسه 2 تلویزیون.

"چرا ؟ این یک بی عدالتی است که باید همه آگاه است. من مطمئن هستم که به طور کلی در پلیس انجام یک کار بسیار خوب وجود دارد اما سیب بد."

نوح گفت: این مهم بود که ستاره های ورزشی در فرانسه نیز درگیر در تظاهرات.

"بله چون سکوت مرا اذیت, اما از آن می رود بیشتر از آن".

او افزود: "آنچه من اطمینان داد این است که ما صحبت می کنند به سرعت به اندازه کافی از بی عدالتی است. بله این اتفاق می افتد تمام وقت.

"اما نیز وجود دارد که در حال حاضر جوان سفید مردم و نسل جوان که متوجه باشید که این است که آینده خود و آنها نمی خواهند به زندگی در این جهان است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب