هزاران نفر ادای احترام خود را به جورج فلوید قبل از تشییع جنازه او در هوستون

صادر شده در: 09/06/2020 - 04:27 هزاران نفر از عزاداران braved گرمای سوزان روز دوشنبه به مشاهده تابوت جورج فل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در:

هزاران نفر از عزاداران braved گرمای سوزان روز دوشنبه به مشاهده تابوت جورج فلوید که مرگ از یک افسر پلیس و دو زانو بر گردن او مشتعل در سراسر جهان در اعتراض به بدرفتاری آمریکایی های آفریقایی تبار و سایر اقلیت ها توسط ایالات متحده در اجرای قانون.

تبلیغات

پرچم آمریکا fluttered در طول مسیر به چشمه ستایش کلیسا در هوستون که در آن فلوید بزرگ شد که جمعیت کثیری از عزاداران پوشیدن پوشش صورت برای جلوگیری از گسترش coronavirus شکل جدی در صفوف به پرداخت نهایی احترام می گذارد.

تشکیل پرونده از طریق یک هوستون کلیسا در دو خط موازی برخی از افراد متمایل شدن سر خود و دیگران ساخته شده علامت صلیب و یا افزایش یک مشت به آنها رسیده فلوید باز تابوت. مقامات آتش گفت: چند نفر ظاهرا با غلبه بر درجه حرارت تا 93 درجه فارنهایت (34 درجه سانتیگراد) در حالی که انتظار در خط گرفته بودند به بیمارستان های محلی.

"من خوشحالم که او رو ارسال کردن او سزاوار" مارکوس ویلیامز 46 ساله سیاه ساکن هوستون گفت: در خارج از کلیسا است. "من می خواهم به افغانستان متوقف شود. من می خواهم آنها را برای اصلاح این روند برای رسیدن به عدالت و جلوگیری از قتل است."

عمومی مشاهده آمد و دو هفته به روز فلوید پس از مرگ دستگیر شد توسط یک ناظر ویدئو. به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه فلوید, 46, گزارشی مرد مظنون به تلاش برای تصویب یک تقلبی $20 bill درگذشت, در دستبند, دروغ چهره را در یک خیابان مینیاپولیس نفس نفس زدن برای هوا و خوراکی "من نمی توانم نفس بکشم."

به عنوان مشاهده عمومی گشوده در هوستون, Derek چوین, 44 مامور پلیس به اتهام قتل درجه دوم در مورد اولین حضور در دادگاه در مینیاپولیس با لینک ویدئو با یک قاضی سفارش خود قید وثیقه مطرح شده از 1 میلیون دلار به $1.25 میلیون.

چوین سه شرکت متهم به, متهم به کمک و معاونت در جرم فلوید را قتل قبلا دستور داده برگزار شد $750,000 پیوند هر.

فلوید را کلمات مرگ شد rallying cry برای ابراز خشم است که عبور نژادی و دیگر مرزهای اجتماعی در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور.

تظاهرات به راه انداخته در میان اضطراب و افزایش بیکاری از coronavirus همه گیر قوت بخشیده سیاه زندگی مهم جنبش thrusting خواستار نژادی عدالت و پلیس اصلاحات به بالای امریکا را در دستور کار سیاسی پیش از نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری.

تظاهرات در تعدادی از شهرهای ایالات متحده در ابتدا مربوط توسط قسمت از آتش سوزی غارت و درگیری با پلیس تعمیق یک بحران سیاسی برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او بارها و بارها تهدید به منظور فعال وظیفه نظامی نیروهای خود را به خیابان ها برای کمک به برقراری نظم.

پلیس 'defunding' هاآرتص: آخرین تلاش

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن که به چالش کشیدن جمهوری خواه مغلوب ساختن پیشی جستن در Nov. 3 انتخابات در دیدار با فلوید بستگان برای بیش از یک ساعت در هوستون در روز دوشنبه با توجه به خانواده و وکیل بنیامین Crump.

"او گوش شنیده درد خود را و به اشتراک گذاشته شده در خود وای" Crump گفت: بایدن خصوصی نشست. "که به معنای شفقت جهان به این خانواده هایی." فلوید بود که با توجه به خاک سپرده شد و در روز سه شنبه.

در واشنگتن دموکرات ها در کنگره پرده برداری از قانون به مجازات فدرال جرم و جنایت نفرت و اجازه می دهد تا قربانیان سوء رفتار پلیس و خانواده خود را به سو اجرای قانون خسارت وارده را در دادگاه مدنی پایان دادن به یک دکترین حقوقی شناخته شده به عنوان واجد شرایط ایمنی.

خود 134-صفحه لایحه نیز خواهد ممنوعیت chokeholds و نیاز به استفاده از دوربین های بدن توسط فدرال مأموران اجرای قانون محل جدید محدودیت در استفاده از نیروی کشنده و تسهیل مستقل پروب از ادارات پلیس نشان می دهد که الگوهای سوء.

این قانون نیست تماس بگیرید برای ادارات پلیس می شود د-بودجه و یا لغو برخی از فعالان سیاسی را خواستار شدند. اما قانونگذاران به نام برای صرف اولویت ها را تغییر دهید.

مغلوب ساختن پیشی جستن "است وحشت زده توسط پال خواستار قطع بودجه دولت-به-پلیس جنبش" کاخ سفید سخنگوی Kayleigh McEnany گفت: رسانه های توجیهی. او گفت: تهمت بود با وزن های مختلف و طرح های پیشنهادی در پاسخ به Floyd مرگ است.

بایدن مخالف حرکت پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس به عنوان یک واکنش به خشونت پلیس اما پشتیبانی از "نیاز فوری" برای اصلاحات سخنگوی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در روز دوشنبه.

بزرگ آخر هفته جمعیت جمع آوری شده در سراسر کشور و در اروپا برای برخی از بزرگترین Black Lives Matter تظاهرات دیده می شود فلوید پس از مرگ به عنوان یک به طور کلی خلق و خوی آرام در غالب بیش از تظاهرات.

با روحیه بالا فضای خدشه دار شد اواخر روز یکشنبه هنگامی که یک مرد سوار یک ماشین به یک تظاهرات در سیاتل و سپس به ضرب گلوله و مجروح شدن یک تظاهرکننده که در مواجهه او. مظنون نیکولاس فرناندز متهم شده بود روز دوشنبه با حمله به.

به طور جداگانه یک مرد توضیح داده شده توسط دادستان به عنوان بستری عضو Ku Klux Klan و "مبلغ برای مؤتلفه ایدئولوژی" به اتهام رانندگی با وانت خود را به تجمع در نزدیکی ریچموند, ویرجینیا, اواخر روز یکشنبه. مظنون هری H. راجرز 36 متهم شد با حمله و باتری مخرب زخمی و جنایت خرابکاری.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب