دادگاه ترکیه حکم 121 مردم به زندگی در کودتای شکست خورده دادگاه

صادر شده در: 26/06/2020 - 14:29Modified: 26/06/2020 - 14:29 یک دادگاه ترکیه روز جمعه دست پایین زندگی جملات ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

یک دادگاه ترکیه روز جمعه دست پایین زندگی جملات به 121 نفر برای شرکت در این سال 2016 اقدام به سرنگونی رئیس جمهور رجب طیب اردوغان رسانه های دولتی گزارش شده است.

تبلیغات

دادگاه در آنکارا محکوم 86 مظنون به "تشدید" حبس ابد برای "تلاش برای نقض قانون اساسی" در حالی که 35 نفر بودند که با توجه به زندگی, جملات برای همان جرم رسمی "آناتولی" گفت.

تشدید جمله زندگی است سخت تر از نظر بازداشت. آن را در آورده بود به جای مجازات اعدام که ترکیه را لغو کرد و در سال 2004 به عنوان بخشی از درایو خود را برای پیوستن به اتحادیه اروپا.

در مجموع 245 مظنون بودند در دادگاه در این مورد مربوط به حوادث در ژاندارمری کل فرماندهی در جولای 15, 2016 در پایتخت ترکیه.

یکی دیگر از مظنون سرهنگ سابق Erkan Oktem داده شد و نه تشدید زندگی جملات برای "قتل عمدی", Anadolu گزارش شده است.

شکست خورده کودتای چپ 248 نفر کشته به استثنای 24 putschists کشته شدند که شب.

رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان وعده داده شده "پاکسازی" از نهادهای دولتی پس از کودتا و صدها نفر از هزاران نفر دستگیر شدند و در سرکوب به طور گسترده ای مورد انتقاد جامعه بین المللی. بازداشت شدگان شامل اپوزیسیون نظامی پرسنل قضات روزنامه نگاران و فعالان است.

>> اینجا را کلیک کنید برای فرانسه 24 webdoc, 'ترکیه: بزرگ پاکسازی'

ترکیه وزیر دادگستری Abdulhamit گل در هفته گذشته گفت: 15 کودتا مربوط به محاکمات ادامه داد: از مجموع 289 در چه بزرگترین روند قانونی در کشور ترکیه که در تاریخ مدرن است.

پس از سه ماه استراحت به دلیل رمان coronavirus همه گیر محاکمه در ترکیه از سر گرفته و در این ماه از جمله اصلی کودتا محاکمه تمرکز بر وقایع در یک پایگاه هوایی در آنکارا دیده می شود به عنوان putschists' hub.

که دادگاه آغاز شد و در سال 2017 است و انتظار می رود به زودی تکمیل گردد.

ترکیه می گوید ما مبتنی بر واعظ مسلمان فتح الله گولن دستور کودتای شکست خورده ادعای او به شدت رد می کند.

دهها هزار نفر از مردم بازداشت شده اند بیش از اتهام لینک کلیک کنید برای گولن در حالی که بیش از 100,000 شده اند اخراج و یا معلق از بخش دولتی به دلیل مشابه سوء ظن.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب