Pompeo انتقاد را 'دروغ' توسط 'خائن' بولتون بیش کاخ سفید ارسال به تمام کتاب

صادر شده در: 19/06/2020 - 07:27اصلاح شده: 19/06/2020 - 07:27 وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo اواخر روز پنجشنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo اواخر روز پنجشنبه پاره پاره به جان بولتون برای خود مواد منفجره خاطرات در مورد کار برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار سابق مشاور امنیت ملی یک "خائن است."

تبلیغات

"جان بولتون در حال گسترش است یک تعداد نهفته است به طور کامل چرخید و نیمه حقایق و آشکار دروغ" Pompeo در بیانیه ای گفت.

"این است که هر دو غم انگیز و خطرناک است که جان بولتون نهایی عمومی نقش است که از یک خائن که آسیب دیده امریکا با نقض مقدس او اعتماد با مردم آن است."

"به دوستان ما در سراسر جهان: شما می دانید که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا یک نیروی خوب در جهان است."

Pompeo گفت که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است خواندن کتاب "اتاق که در آن اتفاق افتاده است" که برگ برنده دولت در تلاش است برای جلوگیری از انتشار.

اما با توجه به گزیده ای منتشر شده توسط روزنامه ها, Bolton گفت که Pompeo – یکی از نادر دستیاران هرگز به برخورد علنی با مغلوب ساختن پیشی جستن – تحقیر او را در خصوصی.

به گفته نیویورک تایمز بولتون می نویسد که او موفق به دریافت یک توجه داشته باشید از Pompeo در طول تهمت تاریخی اولین دیدار با رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در سنگاپور گفت: از رئیس جمهور "او آنقدر پر از گه."

Pompeo سفر چهار بار به کره شمالی در سال 2018 به jumpstart دیپلماسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که مورد ستایش قرار داد تلاش های خود را به عنوان شایسته جایزه صلح نوبل.

اما بولتون نوشت که Pompeo, یک ماه پس از سنگاپور در اجلاس سران در ماه ژوئن 2018 را رد کرد و مغلوب ساختن پیشی جستن کره شمالی دیپلماسی گفته صفر احتمال موفقیت" با توجه به گزارش تایمز.

بولتون است که به خوبی شناخته شده برای افزایش تدابیر نمایش ها در کره شمالی در سمت چپ و در ماه سپتامبر در مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن همراه با Pompeo, دوباره ملاقات کیم در منطقه غیرنظامی کره جنوبی ،

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب