انگلستان مسافران امید به نجات تعطیلات به عنوان دولت برطرف قرنطینه قوانین

صادر شده در: 10/07/2020 - 17:09 سنتی انگلیسی, تابستان گریز به خورشید خیس سواحل دریای مدیترانه است که مجموعه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در:

سنتی انگلیسی, تابستان گریز به خورشید خیس سواحل دریای مدیترانه است که مجموعه ای را انتخاب کنید تا بخار جمعه به انگلستان قرنطینه محدودیت برداشته شده از ده ها تن از کشورها از جمله فرانسه و یونان و ایتالیا.

تبلیغات

اما با بسیاری از پروازهای هنوز لغو استراحتگاه برای تعطیلات هنوز کار در تضمین این که آنها Covid امن و بسیاری از بالقوه گردشگران داخلی تمایلی به سفر خارج از کشور در نور گیر بریتانیا فرودگاه بسیار کمتر شلوغ تر از آنها خواهد بود در هر سال است.

اما هفته گذشته اعلام شده توسط دولت بریتانیا به سهولت آن قرنطینه مورد نیاز برای هر کسی که پس از رسیدن به پشت در انگلستان داده است برخی به اندازه کافی از یک اشاره به شیرجه رفتن.

"ما احتمالا رفته بعد گفت:" ری Gordge, 64 در فرودگاه گاتویک شمالی ترمینال جنوب لندن است.

"این هیجان انگیز, من خوشحال قرنطینه برداشته شده است به صداقت" گفت: Gordge بود که در راه خود را به پاریس برای دیدن دخترش برای اولین بار در شش ماه و دیدار با جدید خود را نوه متولد شده هفته گذشته.

از دوشنبه هر کسی که پس از رسیدن به پشت در انگلستان از حدود 75 کشور و سرزمین نمی خواهد که به خود منزوی برای 14 روز.

افزایش سفر و صنعت

حمل و نقل هوایی و سفر, صنایع امیدوارند که قوانین جدید کمک خواهد کرد که آنها را نجات بخشی از تعطیلات تابستان رزرو نجومی شده است که پس از ضرب و شتم توسط محدودیت های اعمال شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس – هزاران نفر از مردم از دست داده اند شغل خود را به عنوان کسب و کار زمین را متوقف کند.

مهم دوره بعد خواهد بود در این ماه پس از مدارس به طور رسمی نزدیک برای تابستان و شرکت های مسافرتی و هواپیمایی شروع ramping تا عملیات. اعتماد به نفس کلید است, اگر چه, و مستعد ابتلا به هر گونه شیوع بیماری های جدید است که ممکن است شروع به ظاهر شدن در طول هفته های آینده.

گاتویک اجرایی استوارت Wingate گفت: آرامش از قوانین می تواند یک "تفاوت عظیم," با توجه به این که حدود سه چهارم از مقصد فرودگاه در خدمت در حال حاضر رایگان از قرنطینه مورد نیاز است.

"از نقطه نظر مصرف کننده آنچه که ما در حال امیدوار است که ترغیب مردم به استفاده از پروازهای," او گفت:.

Wingate گفت که وجود دارد خواهد بود در حدود 50 پرواز در فرودگاه در روز جمعه افزایش به حدود 100 تا پایان ماه و احتمالا به حدود 400 بعد از آن در تابستان – راه زیر 900 یا تا فرودگاه به طور معمول دستگیره در اوج فصل است.

ماسک اجباری

این لیست شامل نمی ایالات متحده که هنوز هم در نظر گرفته در معرض خطر. پرتغال یکی دیگر از مقصد محبوب برای گردشگران داخلی نیز نیست در لیست هر چند بحث های بین دولت های مربوطه در حال انجام است. صربستان در اصل در لیست اما حذف شد در روز جمعه به دلیل افزایش عفونت کروناویروس در کشور است.

یکی از تغییرات عمده ای خواهد شد که استقبال گردشگران داخلی است که ضرورت به سایش پوشش صورت در فرودگاه و هواپیما.

"من فکر می کنم آن خواهد بود دشوار است برای حفظ اجتماعی فاصله اما من همچنین فکر می کنم شانس آمدن به تماس با کسی که با Covid بسیار کم است و آنها به نظر می رسد زیبا بر روی توپ با ماسک ها و چیزها" Eoin camp pendleton patch یک 21 ساله دانشجو در دانشگاه ادینبورگ گفت: در گاتویک.

Camp pendleton patch گفت که او "بسیار هیجان زده" به عنوان به بازل در سوئیس برای دیدن دوست دختر خود را برای اولین بار در حدود پنج ماه اما او نمی توانست رفتن اگر قرنطینه تغییرات نشده بود را اعلام کرد.

گریز را جمع آوری سرعت بیش از چند روز آینده در بیشتر روزهای تعطیل و پروازهای آمده در جریان است. توی انگلیس این کشور بزرگترین شرکت سفر برای مثال با توجه به راه اندازی مجدد آن تابستان برنامه در روز شنبه با پرواز به هشت مقصد در یونان, اسپانیا جزایر بالئارس و قناری از سه فرودگاه. توی گفته است که قصد دارد برای اضافه کردن بیشتر به پرواز و مقصد در پایان ماه ژوئیه به ارائه تعداد 19 مقصد از پنج انگلستان به فرودگاه.

اسکاتلند لیست کشورها کمی متفاوت است که برای انگلستان, ولز و ایرلند شمالی است. آن را هنوز هم نیاز به مردم را از اسپانیا به قرنطینه ،

(AP)



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن