هشدار دبیر کل سازمان ملل Covid-19 می تواند باعث فقر و گرسنگی برای میلیون ها نفر در آفریقا

صادر شده در: 20/05/2020 - 08:02بروز رسانی: 20/05/2020 - 08:02 دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این ح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ هشدار داد که میلیون ها نفر از مردم می تواند تحت فشار قرار دادند به فقر شدید در آفریقا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و به نام "همبستگی جهانی" با این قاره است.

تبلیغات

"این بیماری همه گیر را تهدید می کند آفریقایی پیشرفت است. آن را تشدید دیرینه نابرابری و تشدید گرسنگی و سوء تغذیه و آسیب پذیری به بیماری" اشاره به این حادثه تلخ گفت: در بیانیه ای که همراه با سازمان ملل متحد مطالعه با توصیه هایی برای قاره آفریقا است.

در حالی که او تبریک گفت و آفریقا برای پاسخ سریع به این بیماری همه گیر است که تاکنون بیش از 2500 زندگی در سراسر این قاره اشاره به این حادثه تلخ اشاره کرد که "همانطور که در حال حاضر موارد گزارش شده هستند کمتر می ترسید."

"کشورهای آفریقایی نیز باید سریع و برابر و مقرون به صرفه دسترسی به هر گونه احتمالی واکسن و درمان است که باید در نظر گرفته جهانی کالاهای عمومی او گفت:" در این بیانیه است.

پس از همه گیر است که هنوز در آن "اوایل روز" در آفریقا اشاره به این حادثه تلخ تاکید کرد که "اختلال تشدید می شود به سرعت."

"همبستگی جهانی با آفریقای ضروری است – در حال حاضر و برای بازیابی بهتر است," او گفت:.

تماس برای بیش از $200 میلیارد دلار در سال کمک

در میان توصیه های اشاره به این حادثه تلخ خواست "بین المللی اقدام به تقویت آفریقا, سلامت, سیستم, حفظ منابع غذایی و جلوگیری از یک بحران مالی است."

همچنین لازم است وی افزود به "حمایت از آموزش و پرورش, محافظت, مشاغل, نگه داشتن خانواده ها و کسب و کار شناور و کوسن قاره در برابر از دست درآمد و صادرات."

اشاره به این حادثه تلخ به نام "بیش از 200 میلیارد دلار به عنوان حمایت بیشتر از جامعه بین المللی" برای کمک به آفریقا بهبود یافتن از این بیماری همه گیر.

او گفت: او همچنین دفاع از "جامع بدهی چارچوب – شروع با سراسر-هیئت مدیره بدهی وقفه برای کشور قادر به ارائه خدمات خود را بدهی."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن